17.1.2013

רונה קינן ממריאה ונוחתת בבארבי | ביקורת הופעה





ביקורת הופעה | עדי סדקה
רונה קינן היא זמרת שהולכת עם קהל. מי שמכיר אותה והיה בהופעות שלה כבר רגיל להתרחשות שיש לפני כל הופעה: ההתרגשות הגדולה לקראת, התקווה שהיא תשיר את ״מבול״, הסקרנות לראות איך הפעם היא תפתיע. אתמול בבארבי רונה קינן עשתה את זה שוב. היא הצליחה להביא את הקהל המתמיד והאוהב שלה ולהחזיר אהבה. קינן, אצילית וחמושה בגיטרה עלתה מבוישת לבמה. תמיד היא מופנמת אבל לצד הקהל והנגנים שלה המופנמות שלה כובשת.

"אצילית וחמושה בגיטרה" רונה קינן בבארבי 
המופע אתמול היה חלק מסיבוב ההופעות ״המראות ונחיתות״. קינן שהתחילה עם המופעים האלו בזאפה לפני כשנה ממשיכה להתמיד ולהביא את הלהיטים הגדולים אל הבמה, וכל פעם בצירוף אורח מרענן וכובש לא פחות. אתמול זו היתה נינט. קינן עלתה לבמה ופתחה את ההופעה בשיר ״הקול שקורא לי״, כאילו הקול שלה קורא לקהל לתת אוזן קשבת. והקהל האזין.

"קינן לבושה בג׳קט כהה ונינט בשמלה לבנה" רונה קינן בבארבי
קינן שרה את כל הלהיטים הגדולים שלה. אחד אחד שירים ראויים ומצוינים. לאחר מספר שירים לחימום האווירה, נינט הצטרפה. כשקינן לבושה בג׳קט כהה ונינט בשמלה לבנה (מתאמנת לקראת החתונה?) הן נראו שתיהן כמו יום ולילה, יין ויאנג, גיטרת בס וגיטרה חשמלית. שתיהן, בהיפוכים הבולטים שלהן נתנו ביצועים מרגשים משותפים ל״גלויה״, ״עיניים זרות״ ו-"Sheela Na Gig" של פי גיי׳ הארווי שביצעו יחדיו כבר לפני שנה במופע התרמה של נינט בו קינן התארחה. במהלך הופעתם המשותפת קינן זרקה כמה פעמים ש"נינט בחורה זורמת", מה שבהחלט סיקרן את הקהל המאוהב. 


"צמרמורת נעימה בכל הגוף" רונה קינן בבארבי

לבסוף הגיע הרגע שאנשים רבים מחכים לו כבר עשור - ביצוע משותף ובלתי נשכח ל״ים של דמעות״ של זהר ארגוב. הקהל הנרגש שר עם שתי הזמרות שנראה שהתרגשו גם בעצמן. ״זה ממש חסר תקדים״ אמרה נינט. וכך זה גם הרגיש.


"נינט בחורה זורמת" רונה קינן בבארבי


גם עכשיו, עשר שנים אחרי, נינט עדיין מחזיקה את השיר הזה באופן מרעיד ובשילוב קולה העמוק של קינן, הרעד הפך לצמרמורת נעימה בכל הגוף.  בסוף ההופעה נינט ירדה, ורונה קינן שרה את ״מבול״. 





הקהל קיבל את מה שהוא רצה.





קליק לעמוד הפייסבוק של רונה קינן // קליק לבנדקמפ
כל התמונות צולמו ע"י Yifat LY // אין לעשות שימוש ללא רשות

Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה