27.12.2014

סיכום שנה+ אירוח ברדיו




שבוע שעבר התארחתי בקול הקמפוס בכדי לסכם את השנה שלי במוזיקה. היה כיף ומשעשע ומרגש, תמיד כיף להתארח ברדיו ולתת את חוות דעתי על השירים שעשו לי את שנת 2014 להרבה יותר מיוחדת. 
אז כאן תוכלו לשמוע את סיכום השנה שלי במוזיקה! ספרו לי בעמוד הפייסבוק ממה הכי נהניתם ומה הכי מאוס בעינכם. ותיהנו כמובן.

וזאת רשימת השירים:
An Ocean In Between the Wave \\ The War On Drugs                          
Breakapart \\ Acollective                         
Talk Is Cheap \\ Chet Faker                         
Howling At The Moon \\ Phantogram                      
Klapp Klapp \\ Little Dragon                     
Fever \\ The Black Keys                 
Youre Not Good Enough \\ Blood Orange                   
Move On \\ Garden City Movement                               
Blue Moon \\ Beck                     
Hunger Of The Pine \\ Alt-J                      
Algiers \\ The Afghan Whigs                          
Red Eyes \\ The War On Drugs





עידו שחם, הלא הוא המאזין סיכם את השנה שלו בתכנית הרדיו שהוא מגיש בבנתחומי. האזנתי לתכנית ומאוד נהנתי ממנה, הרוב היה לי חדש, וטוב שכך כי גיליתי דברים חדשים ומרתקים שממש אהבתי!
עידו ביקש שאספר לו על על אלבום השנה שלי, בחרתי בלהקה The War On Drugs ובאלבום Lost In The Dream. זה מה שסיפרתי על האלבום: 
"האלבום 'Lost In The Dream' של The War On Drugs הגיע לחיי בתקופה שכנראה הייתי צריכה אותו. יש לי נטייה לחרוש אחר שירים ומוזיקאים, אבל אם להיות ממש כנה, מעולם לא חרשתי על אלבום כמו על האלבום הזה. האזנתי לו בחדרי, עם עצמי, מקדישה את מלוא תשומת הלב לכל צליל, עד שכשהשמעתי את אחד מהשירים בערב כשתקלטתי, הרגשתי שאני משתפת את אחד הדברים הכי אישיים שלי, וממש הרגשתי שכולם פולשים לחדרי. אלבום להתאהב בו."

כאן תוכלו לשמוע את התכנית המלאה והמצוינת, מומלץ מאוד! לבלוג של עידו שחם// המאזין




אז התכנית הסופר מגניבה וצבעונית של עידו הזכירה לי שמשום מה, קצת שכחתי את ה- Dum Dum Girls. השיר Lost Boys And Girls Club הוא שיר בדיוק בשבילי. גם הקצב, גם המילים ובעיקר הקליפ, האודם האדום, הג'קט עור והפוני. תראו לבד.



את השיר Seasons של Future Islands שמעתי כמה פעמים בחצי אוזן ולא כ"כ התייחסתי אליו. כלומר, ידעתי שאני צריכה להתייחס אליו כראוי אבל לא פיניתי לו זמן, עד שראיתי את המלצתה של דנה קסלר (מלהקת "מורה מחליפה") לשיר השנה שלה ברדיו הקצה. דנה מספרת שם על ההופעה של השיר הזה בדיוויד לטרמן: "תסתכלו על האיש הזה מבצע את ריקודי ברוס ספרינגסטין המשונים שלו כשאש יוקדת בעיניו וקול סול מדהים יוצא מגרונו.. תראו את זה ותשתכנעו גם אתם שזהו שיר השנה". מיד עשיתי פליי והשתכנעתי! אכן אחד השירים הטובים שיצאו השנה, אבל עזבו את זה - תראו איך הוא הוא רוקד! מדהים הבחור הזה!
  


מה שמביא אותי לנושא הבא שרציתי לדבר עליו וטרם עשיתי זאת: נדב רביד התמנה לנהל את גלגל"צ! כששמעתי את הידיעה התקשיתי להאמין, אבל אז ראיתי את פיד הפייסבוק שלי מתמלא בכתבות והבנתי שהדבר אכן אמיתי. מיד תהיתי לעצמי - האם זה יביא לשינוי בתחנה? 
מי שמכיר אותי יודע שאת גלגל"צ כבר מזמן זנחתי לטובת 88, 106, Radio Paradise ולפעמים גם הקצה. התחנה הזו מעבירה בי חלחלה רק מלשמוע את הג'ילנגל "סוף, שבוע רגוע", לכן כששמעתי שנדב רביד (מנהל רדיו הקצה, דיג'י, יועץ, מרצה ועורך מוזיקה) הוא המנהל החדש מיד סיקרן אותי לדעת מה יעלה בגורל התחנה. אני משערת שרק דברים טובים. מרגש!



אם אתם עוקבים אחריי ואחרי הבלוג מספיק זמן,  אתם וודאי כבר יודעים שלפחות פעם בשבוע תמצאו אותי מתקלטת בבר השכונתי ה- Cozy ביותר בעיר - Foster. השבוע אגיע בשלישי ואשמיע את רוב השירים שאהבתי ב- 2014 פלוס כמה אולדיס טובים שתמיד באים בכיף לאוזן. שלמה המלך 38, מוזמנים להגיע ומומלץ מוקדם. גם את Phantogram אשמיע:




ושום מילה נוספת על סיכומים. שבוע נפלא!
Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה