26.1.2013

השירים שעשו לי את השבוע

















דברים שלמדתי השבוע:
1. הכי חשוב זה לנסות
2. צעדים קטנים מביאים לשינוי גדול
3. בשביל משפחה עושים הכל
4. הוד השרון משעממת
5. תל אביב זה הבית
6. הכל משתנה נורא מהר
7. הבחירות שלנו צריכות להיות יותר מחושבות
8. יש עתיד


יופי של דבר הגיע אליי הבוקר לתיבת המייל שלי. קוראים להם Snow Clerks והם לגמרי סחפו אותי. יותר מידיי עליהם אני לא יודעת אבל זה שרציתי רק לשמוע עוד ועוד מהם הראה לי כמה הם מצוינים. 



יש להם גם קליפ יפה ומשוקע שיצא לאוויר העולם רק שלשום, ואני מרגישה צורך עז להראות לכם אותו. השיר הזה סחף אותי גם כן ואני סקרנית יותר ויותר לגלות על השלישייה המגניבה הזו.



אם כבר, אז כבר. אם בשבוע האחרון שמעתם 88 FM לא יכולתם שלא להכיר את Many 1,2. זאת  להקה מצוינת שיודעת מה היא עושה, ועשה את זה מעולה. כבר מהקליפ הזה הבנתי שמדובר במשהו אחר וטוב שרק אחרי שהגיע הבנו כמה אנחנו צריכים אותו.



קרה דבר מאז שבוע שעבר. אני חושבת שהתמכרתי קצת לבנות Haim. אני לא מפסיקה לשמוע אותן. יש בהן משהו כל חמוד ותמים וכייפי. הקליפים שלהם מלאי חיים, המוזיקה שלהן מלאה אנרגיות והן שלוש בנות מתוקות ומוכשרות. מאז שבוע שעבר, הקליפ שלהן זכה בעוד ב- 5 מליון צפיות ועכשיו הן מועמדות לשלושה פרסים רציניים ביותר ב-  NME Awards: 
- Best New Band
- Best Music Video 
- Best Track
מגיע להן!



את GITLA המיוחדת הכרתי רק לפני שבועות ספורים. אני כל כך נהנית לקבל מיילים כאלה, בהם מחכים לי שירים נעימים ומחממי לב. GITLA היא לחלוטין ישראלית, למרות שאין בה שום דבר שנשמע או נראה ישראלי. אפילו המבטא (שהרבה פעמים מפריע לי אצל זמרים ישראלים) אינו נותן למאזין ולו רמז על היותה ישראלית. 
שימו פליי וברגע אחד תכנסו למוד רגוע יותר, זה בדוק.



שבוע טוב!
Shira.T

תגובה 1: