19.1.2013

השירים שעשו לי את השבוע





תקופה נפלאה עוברת עליי. תקופה מרגשת, חיובית ויפה. אני מרגישה בטוחה יותר מאי פעם, אני מרגישה שמחה יותר מאי פעם. לאט לאט אני מסדרת את ה"חדר". מוציאה את כל מה שמפריע לי, את כל מה שעושה אבק, את כל מה שמקטין ומלכלך אותו, ומשאירה רק את מה שצריך ועושה לי טוב. גם את הדברים שאני ממש אוהבת אבל הם לא מועילים וסתם לוקחים מקום אני זורקת. זה רק יעשה מקום לדברים טובים יותר.










דברים שלמדתי השבוע:
1. Money can't buy me love
2. קשה להפסיק מקלחת רותחת
3. הפוך של השכן נעים יותר
4. כשמתרכזים הכל ברור יותר
5. מה ששנוא עליך אל תעשה לחברייך 
6. אני היפראקטיבית
7. הסבלנות משתלמת, כך אומרים
8. קר לי

את sigur ros האיסלנדים הכרתי בפסטיבל Rock En Seine שבפריז. קודם לכן לא הכרתי אותם וכששמעתי אותם לראשונה הרגשתי וויברציות נעימות בגוף. עברו כמה חודשים מאותה הפעם ששמעתי אותם לראשונה ואני עדיין מרגישה את אותה ההתרגשות והחמימות כשאני שומעת שיר שלהם. נעים כמו משי.



והנה עוד שיר שלהם, כי אחד לא מספיק. הרבה פעמים אני מוצאת את עצמי שומעת אותם ונותנת לראש שלי לשוטט למקומות אחרים. מדהים לגלות כמה ששיר יכול לקחת אותך לטיול שלם. רק צריך לתת לו.



את Fleet Foxes אני לא שומעת מספיק. השבוע הכנסתי אותם לתחנות האהובות עליי ב- Jango. כמה שהם נעימים וכמה שתמיד הקול המדהים של Robin Pecknold עושה לי טוב. השיר הזה מלא באווירת חורף מתוקה. שבת בצהריים, בחוץ קריר, בפנים חמים ונעים והשמש מעט מבצבצת. ברקע השיר הזה והגוף מתמלא בתחושת התרגשות. 



sharon van etten האמריקאית מניו יורק נוגעת בכל כך הרבה מקומות בשיר הזה. אי אפשר שלא להרגיש משהו כששומעים אותו. הוא עשה לי קוואצ', אולי כי שמעתי אותו בזמן מאוד רגיש, אולי כי המילים שלו נגעו בי. הקול שלה בשילוב עם המילים העצובות הופכות את השיר הזה לאחד משירי החורף המושלמים.
 


השיר היפיפה והנוגה הזה ממשיך בצורה חלקה את שרון מלמעלה



הזמנים רק הולכים ומשתפרים, אני רואה ומרגישה את זה. הלוואי והייתי יכולה לחזור לשנות ה-20 המוקדמות שלי עם הידע והניסיון שיש לי היום. הייתי כל כך הרבה דברים אחרת. כנראה שבאמת יש סיבה שדברים מגיעים מתי שהם מגיעים. בגיל 20 לא ידעתי שהדבר הכי חשוב הוא להיות מאושר. גם לפני שנה לא ידעתי. היום אני יודעת את זה. מקווה שבגיל 40 לא אדבר כך על סוף שנות ה-20 שלי. משום מה יש לי הרגשה שארגיש בדיוק אותו הדבר. לחיי מציאת האושר ושירים יפים כאלה.



שבוע טוב מלא בכל מה שאתם רק רוצים. 
Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה