13.1.2013

השירים שעשו לי את השבוע




השבוע הכי קר בשנה מאחרונו. מי שאמר שאין לנו חורף אמיתי צריך לחשוב פעמיים, זה חורף. גם כשהידיים והרגליים שלי קופאות, גם כשאני צריכה להתכסות בשלוש שמיכות, גם כשממש קשה לי להתעורר בבוקר, אני עדיין מעדיפה את החורף על החמסין.


דברים שלמדתי השבוע:
1. הרעיון הראשון שלך הוא לרוב גם הרעיון הכי טוב שלך
2. כפתור ה-Seen העביר את האובססיות שלנו שלב אחד קדימה
3. להחליט זה לא מספיק
4. חצי הכוס שלי מלאה
5. הכי חשוב להיות מאושר
6. חברות יכולה לבוא בהרבה צורות
7. לצאת מהבית בשבע מעלות זה לא צחוק
8. דברים טובים לוקחים זמן 

השבוע הכרתי את הלהקה Haim של שלושת האחיות המדליקות ממשפחת Haim. היה נחמד לגלות שאביהם הוא ישראלי, היה נחמד עוד יותר לגלות שהמוזיקה שלהן מצוינת.



טעימה אחת לא מספיקה ועדיין לא החלטתי איזה שיר אני יותר אוהבת.


כישרון עובר במשפחה, לפחות במשפחת נואלס. אם עדיין לא שמעתם על אחות של ביונסה, נעים מאוד: קוראים לה Solange Knowles. השיר שלה כיפי, היא מגניבה וכל כך שונה מאחותה ביונסה,
מוכשרת לא פחות אבל מושפעת מדברים אחרים לגמרי. מפתיע ומסקרן, יש למה לחכות.


אומרים ש- 2013 תהיה טובה יותר. זה קצת מלחיץ כי אני מרגישה שכל מה שעשיתי ב-2012 אני צריכה לעשות יותר טוב. בכלל, התחלה חדשה זה מלחיץ, דף חדש, נקי, הכל פתוח, אפשר לעשות הכל. הפחד מלעשות הרבה יותר מפחיד מהפחד של לא לעשות. אם הייתי יכולה לכתוב על הדף הזה בדיוק מה הייתי רוצה שיקרה לי בשנה הזו הייתי עושה זאת. אך לצערי אי אפשר, אז פשוט אכוון לשם, כדי שהדברים שאני רוצה שיקרו באמת יקרו. בהצלחה.


אחרונים חביבים (ביותר) הם M83. אין יום שעובר בלי שאני שומעת אותם. הופתעתי לגלות שב-2009 הם היו בארץ. המוזיקה שלהם מיוחדת כל כך, בדיוק מה שאני אוהבת. יש להם שיר לכל מצב רוח. לתחילת שבוע חדש בחרתי שיר שישמח את כולנו.


שבוע טוב!
Shira.T

2 תגובות:

  1. אנונימי13.1.2013, 5:46

    הבנות מזכירות קצת את fleetwood Mac

    השבמחק