7.10.2013

השירים שעשו לי את השבוע







שלשום מישהו שאל אותי אם אני מאושרת, אמרתי לו שכן ואפילו מאוד. אתמול מישהי שאלה אותי מה התכנון שלי לחודשים הקרובים, אמרתי לה - להיות מאושרת, היא אמרה לי שאני צריכה תכנית גדולה יותר. אז ברור שיש לי תכנית גדולה יותר, ותכנונים ודברים שאני מתכננת לעשות, אך אם זאת, כרגע הדבר החשוב ביותר בשבילי הוא להישאר מאושרת. אף פעם לא הייתי כל שמחה, ו-וואלה, זה כיף. I'm So Fucking Happy. 






דברים שלמדתי השבוע:
1. כשאין זמן צריך למצוא אותו
2. חורף זה State of mind
3. זה אף פעם לא מסתיים בבירה אחת
4. הדשא של השכן אף פעם לא ירוק יותר
5. לפעמים דברים פשוט מסתדרים
6. כשטוב לי אני מחפשת מה רע
7. Be in love with your life every minute of it
8. We are what we belive we are 




אז מה עם J.VIewz? אחרי ההופעה שלהם הייתי כל כך בהיי שלא הפסקתי לשמוע את האלבום Rivers & Homes ואתמול קלטתי שלא שמעתי אותו כבר הרבה מידיי זמן. אז הנה, שוב, אחד השירים הטובים ביותר שיצאו בזמן האחרון - Far Too Close. עושה לי חשק לרקוד בלי סוף. 




הנשיונלים האהובים הורגים אותי בתקופה האחרונה עם האלבום קורע הלב שלהם Trouble will find me שאצלי בריפיט כבר כמה ימים. 



ADI UMLANSKY ממגנטת אותי בקליפ החדש שלה. לא הצלחתי להוריד לרגע את העיניים ממנה. היא אדירה והשיר מעולה. 



בזמן האחרון פתחתי את הראש להרבה סוגי מוזיקה. זה משהו שהיה חסר אצלי, לפתוח את הראש לדברים חדשים. מאז שאני צריכה להכין פלייליסטים ומאז שהבנתי שאותה מוזיקה מעייפת אותי ובטח שאת מי ששומע אותה, החלטתי שאני צריכה להתפתח. אז לרשימה החדשה נכנסו אלקטרוני ומוזיקה שחורה (כן כן, מוזיקה שחורה). אז הריי לכן היציאה האלקטרונית החדשה והסקסית שאני חורשת עלייה.



אני אסיים עם הרימיקס המצוין לשיר Skinny Love של Bon Iver. השירים שלו תמיד מזכירים לי את החורף. ואיזה כיף שהוא כבר כמעט כאן. כבר שכחתי מה זה החורף, כבר שכחתי שחורף זה State Of Mind. כבר שכחתי שחורף זה פוך, תה, רוח, אוויר צונן, מעילים וגשם, אוי, הגשם. אני מוכנה לקראת החורף. לחלוטין מוכנה.



Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה