27.10.2013

השירים שעשו לי את השבוע





בזמן האחרון מדברים כל כך הרבה על דור ה-X דור ה-Y  דור הפייסבוק, דור הלייק. לכל מקום שאני מסתכלת אני רואה כתבה על הדור האבוד. אני למשל דוגמא מושלמת לדור הזה. לא למדתי באוניברסיטה או מכללה, אני יזמית ועצמאית, ואת כל מה שלמדתי, למדתי לבד. רשתות חברתיות נותנות לי עבודה. ואני דבוקה לאייפון שלי. אני הרבה פעמים מרגישה אבודה, מי אני, מה אני, למה אני, כמה אני, איפה אני אהיה, מה אני רוצה ועוד ועוד ועוד. מצד שני, אני הרבה פעמים מרגישה מעולה. שהכל מסתדר, שהכל יושב. ואז אחותי שולחת לי כתבה על הדור האבוד וכמה כולם מרגישים כמוני. כשאני קוראת את זה אני מרגישה קצת יותר טוב, כי בכל זאת כולנו באותה סירה. אבל מה זה עוזר? לא עוזר. 
בקיצור, דור אבוד זה אנחנו, דור אבוד זה אני. אנחנו שראינו את ההורים שלנו 40 שנה עובדים באותה עבודה, יום אחרי יום, החלטנו שהחיים שלנו שווים וראויים ליותר מזה. שהחיים גדולים יותר. שהחיים שלנו יראו אחרת. לא? אני לא רואה את עצמי בדור אחר ולא רואה תקופה אחרת שיותר מתאימה לי מהתקופה הזו. אם כך, אני במקום הנכון.








דברים שלמדתי השבוע:
1. אני כבר שנה לא אוכלת בשר
2. צריך לעשות תכנית לחמש שנים הקרובות
3. צריך לבחור טוב טוב את האנשים שמקיפים אותנו
4. שקית של מצברוח זה חובה, זה מוטו
5. ביום אחד אפשר לעשות כל כך הרבה
6. אני בתקופה של פתיחות מוזיקלית
7. הגיע הזמן לחשוב רק על עצמי
8. הרבה יותר קל לדבר מוזיקה
9. רק המעז מנצח




האלבום החדש של Arcade Fire יצא לדרך. איזה כיף. אתמול העלתי אותו לעמוד הפייסבוק שלי, היום כבר הורידו אותו. בינתיים תהנו מהחדש שלהם שאני כבר הספקתי לאהוב.



קמתי הבוקר עם אנרגיות מחודשות ומצב רוח מעודד. מה זה בדיוק אומר אני לא יודעת. אבל זה נחמד, וההורוסקופ אומר שהשבוע יהיה רומנטי, ואני בדרך כלל לא קוראת את ההורוסקופ. ואז יוטיוב הציע לי את השיר הזה. בקיצור, בוקר בנימה כזו.



יש פלייליסט חדש. הפלייליסטים נעשים מהצורך שלכם למוזיקה חדשה ומגניבה. קיבלתי הרבה מחמאות על הפלייליסט הראשון ולכן הגיע גם השני. הוא קצת יותר הארדקור ואלקטרוני, אך גם יותר מגוון. תיהנו:



אחרי ששמעתי את הרימיקס המצוין של Bon Iver לשיר Skinny Love, מצאתי את הרימיקס המדהים הזה. יש מסביבי מלא אנשים שמתחתנים ומבקשים ממני הצעות לשירי חופה. זה שיר שאני תמיד מציעה. אף אחד ממי שהצעתי לו עדיין לא העז. אם אתם עדיין תוהים על שיר חופה, לכו על זה. רק המעז מנצח. 



ואחרון חביב, הקאבר שעשה לי את השבוע הוא הקאבר הזה ל- Harvest Moon, וזה לא פעם ראשונה שאני אומרת - מדהים כמה קאברים יכולים לשנות שיר. מדהים.



Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה