13.10.2013

השירים שעשו לי את השבוע







זה בדיוק הזמן לחשוב על תכניות לשנה הבאה. לתכנן איך השנה הבאה שלי תראה, במה היא תהיה מלאה, מי האנשים שיהיו סביבי, לקראת מה אני הולכת ומהן המטרות שלי. אם לעשות סמי סיכום של שנת 2013, אני רק יכולה להגיד שאני מרוצה מכל צעד שעשיתי. גם אם לפעמים הוא היה קשה וספג הרבה מאוד ביקורת, היום אני יודעת שההחלטות שנעשו היו טובות עד מאוד. עכשיו הזמן להסתכל קדימה ולחזות את 2014. ואני חוזה שיהיה סופר מרגש. אפילו מאוד מרגש. 














דברים שלמדתי השבוע:
1. כשיהיה לי ילדים אני אבין (מסתבר)
2. where you invest your love, you invest your life 
3. What goes around comes around
4. Do more of what makes you happy
5. לדבר בשירים זה הרבה יותר כיף
6. השקט כובש הרבה יותר מהרעש
7. חצי הכוס המלאה, מלאה בכל טוב
8. אין טעם להיתקע על אנשים תקועים


Can you feel the same? I will never love again. כך גם אני חשבתי אחרי אהבתי הראשונה. מסתבר שהלב הוא שריר חזק מספיק, אולי חזק מידיי אפילו. איזה יופי של שיר. מרגש ונוגע יותר מתמיד.



הרבה פעמים יוצא לי לחשוב - מה גורם לשיר לרגש אותי? התשובה אצלי ברורה. שיר יכול להזכיר לי תקופה ורגש שחוויתי בדיוק באותו הרגע ששמעתי אותו ומאז הוא הולך איתי. שיר, יותר מריח, יותר מזיכרון ויותר מהכל, יכול לקחת אותי לתקופה אחרת בשניות. 



העניין הזה הוא לאו דווקא חיובי, לפעמים אני ממש מנסה שלא לחבר שיר לתקופה, אך הדבר קשה ביותר. ולפעמים, שיר הוא רק שיר. 



אתמול חשבתי על מה גורם לי לכתוב, התשובה ברורה - עצב, עצבים ושמחה גדולה. פעם, הייתי כותבת רק כשהייתי בדאון. רק ככה מצאתי את המקום שלי לכתוב. רק ככה יכולתי להוציא את מה שיש לי בפנים. היה נראה לי מוזר לכתוב על זה שטוב לי, ואולי זה בגלל שלא היה לי טוב באמת. היום, גם כשאני שמחה פלוס אני מצליחה להוציא את זה בכתיבה. 



AM הוא טירוף של אלבום. זה כבר ברור. אני לא מצליחה להחליט על השיר האהוב עליי משם - Do I wanne know או I wanne be yours או Are you mine. עד שאני מחליטה, תנו לי רגע להיתקע על עוד שיר אחד מהאלבום המשובח הזה. היום ב- Foster אשמיע לפחות 3 מהאלבום. בואו. 



Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה