29.9.2013

השירים שעשו לי את השבוע





לגור בתל אביב. לחפש את עצמך. לראות הופעות. אלבומים. שירים חדשים. אוזן. בארבי. לבונטין. לכתוב. להקשיב. לשמוע. להתאכזב. להנות. להתאהב. להישרף. להתעצבן. לאהוב. לשנוא. להשתכר. לקום בבוקר ולא להבין איפה אתה. להרגיש. להתרגש. לאהוב. לשנוא. לצרוח. להיות מאושר. לחייך. להתאהב. להתאכזב. להתקדם. לעבוד. להזיע. לחלום. להתאכזב. לשמוח. להתאכזב. להתאהב שוב. להתאכזב שוב. לשכוח. להתאהב שוב. ושוב. ושוב. להתאכזב שוב. ושוב. ושוב. לנסות. לעלות. להתקדם. ליפול. לבכות. לחייך. להמשיך. לגור בתל אביב ולא לעזוב אותה.






שבועיים לא כתבתי. אני מרגישה בגידה גדולה. החגים האלה הפכו אותי, את הלו"ז שלי ואת כל השגרה. מעולם לא חשבתע שאתגעגע כל כך לשגרה כמו שהתגעגעתי אלייה בתקופת החגים הזו. כמה כיף שזה נגמר, היה לי בלגאן מידיי. 

דברים שלמדתי השבוע:
1. החיים טובים יותר עם מזרון טוב
2. החוכמה היא להתחיל בקטן
3. אני אוהבת את החיים שלי
4. אחרי הירידה תמיד באה עלייה
5. כישלון רק הופך אותך טוב יותר
6. אין כמו אמא
7. אין הכי טוב, יש הכי טוב שלי
8. Be careful what you wish for 

אם לומר את האמת, התנתקתי בשבועיים האחרונים מכל מה שהיה בעולם המוזיקה וישבתי ושמעתי פנדורה בתחנת Billie Holiday, זה היה נעים כיף ורגוע. אין כמו לשמוע את השיר הזה, לפתוח את החלון במיוחד עכשיו כשיש אווויר טוב ולנו. 



אהוביי משכבר, Pearl Jam, הוציאו סינגל חדש בשבוע שעבר. כבר שמעתי אין ספור תגובות על זה שהשיר צ'יזי ואמריקאי מידיי אבל לא איכפת לי, אני אוהבת אותו. וחוץ מזה - לפרל ג'ם מותר לעשות מה שהם רוצים. הם פאקינג יכולים להוציא עכשיו שיר במזרחית, מ ו ת ר להם הכל. מעניין איך יישמע האלבום.



Petite Meller משאירה אותי פעורת פה כל פעם מחדש. היא מגניבה בצורה קיצונית, המוזיקה שלה מיוחדת וכייפית והקליפים שלה מושקעים ומדויקים. בקיצור, אני אוהבת אותה. היא מאותם האנשים שנותנים לי השראה. וכן, זו זאת מ"טרי פויזן".



לא משנה כמה אשמע את החדש של Arcade Fire, אני פשוט לא אוהבת אותו. משהו שם לא זורם לי, בטח שלא כמו פעם. 



הנה משהו שקצת יותר מלהיב אותי - Chvrches שחררו את אלבומם המיוחל ואני בריפיטקשהעליו כבר כמה ימים טובים. אני מתה על הסאונד האייטיזי שלהם. אייטיז אייטיז אייטיז! מצידי לשמוע את זה כל היום. כשאני בבר אני משתדלת להשמיע אותם לפחות פעם אחת בערב. לא ייאמן שהקול הזה יוצא מהקטנה הזאת (אם תסתכלו טוב על הוידאו הזה תראו שאף אחד בקהל לא זז, מוזר ביותר!). ואם כבר ב-Foster Bar עסקינן, היום אני שם - אתם מוזמנים! 



אחרונה חביבה, אבל אמיתית (!) היא קאמי מלץ. אחד השירים המעניינים ביותר שהיא עשתה או לפחות שאני שמעתי ממנה. רותם אור אחראית על ההפקה וההקלטה ובהחלט שומעים את זה. אני אוהבת את השיר. אני אוהבת את הקליפ ואני אוהבת את קאמי. 



שבוע טוב!
Shira.T

תגובה 1: