6.7.2012

השירים שעשו לי את השבוע





פתאום הכל מתבהר. פתאום הכל מובן. פתאום נפל האסימון. 
שברתי את הראש כל כך הרבה זמן כדי למצוא את זה, והנה, זה כאן.
לא הצלחתי לישון כל הלילה, חשבתי רק על זה. וכשנרדמתי, חלמתי רק על זה. ובחלומות שלי הראתי לכולם את האצבע המשולשת שלי, וזה הרגיש כל כך טוב. 
עוד מעט. רק עוד קצת. עוד רגע, אני שם.




דברים שלמדתי השבוע:
1. לפתוח את הבוקר בחצי שעה הליכה זה נהדר
2. לכל בן אדם שאנחנו פוגשים יש סיבה
3. עכשיו זה הזמן
4. צריך לשים לב מה משדרים
5. כשאתה מאמין במשהו מספיק חזק, אנשים יאמינו לך
6. תמיד אפשר להשתנות
7. זה שאתה חזרת לא אומר שאני אחזור
8. הכל חוזר חביבי!




איזה יופי של שיר. 
ה-Shins הם אחת הלהקות האהובות עליי, את זה אתם כבר בטח יודעים. אני אוהבת את הקול של הסולן ג'יימס ראסל מרסר, ואני אוהבת את השיר הזה, שמאוד שונה משאר השירים שלהם. הוא ליווה אותי כל השבוע. בהליכות של הבוקר, בהפסקות קפה במרפסת, בשנ"צ היומי. הוא מתאים גם לזמנים יותר רומנטיים ואינטימיים. נסו את זה. השיר הזה מקרב לבבות.



הנה עוד שיר כזה, שמזיז משהו בפנים. איזה יופי.
האמת שהשיר הזה מזכיר לי את השיר Home של Edward sharpe & the magnetic zeros, מעניין אם עוד מישהו שם לב לזה חוץ ממני, או שאולי אני מפספסת משהו?
זה לא ממש משנה, זה שיר יפה שבא לשמוע עוד ועוד.



אחרי שהתמכרי ל- Cults ושמעתי את You Know What I Mean אין ספור פעמים, התמכרי גם לזה. זה שיר ששמעתי כבר בארה"ב, כשהייתי לפני כמה חודשים. לא הפסיקו להשמיע אותו שם בכל מקום, איכשהוא שכחתי ממנו. כייף להיזכר בו. שוב.

השיר החדש של פלורנס והמכונה הוא ערבוב של כמה דברים. אני דיי אוהבת את השיר, אבל עוד לא גיבשתי לגמרי את דעתי עליו. יותר מכל, אהבתי את הקליפ. אני אוהבת קליפים מהסוג הזה, יצירתיים, מלאים באפקטים אינסטגרמים (שלבטח מאוסים עליכם), ועשויים מהרבה חלקים שמתאגדים ליצירה נפלאה אחת. 



אני מודיעה בזאת שאני מכורה לשיר החדש של Passion Pit, ועד שלא ימאס לי ממנו, אני אדביק לכם אותו כאן.
לא מספיק שהשיר הזה אדיר ולוקח אותי למקום כל כך טוב, עכשיו גם יצא הקליפ, אדיר גם כן, ולוקח אותי עוד יותר רחוק, עוד יותר גדול, עוד יותר טוב. עוד יותר. כייף. 



עשו לכם שבת של מנוחה, מלאה בדברים שאתם אוהבים.
Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה