6.9.2013

השירים שעשו לי את השבוע





שנה חדשה זו הזדמנות נפלאה להסתכל על השנה שעברה ולראות מה היה. סיכום שצריך לעשות. כשאני מסתכלת על השנה שעברה אני מוצאת את עצמי מתפלאת על כל הדברים שעברתי, האנשים שהכרתי, המקומות שביקרתי בהם. הדברים שגיליתי. כשאני חושבת על השנה שתבוא אני מתמלאת בהתרגשות. דף חלק, תקופה חדשה. אנשים חדשים. אני מקבלת את השנה בשתי ידיים, בלי פחד ובלי חרטות. שנה חדשה זו הזדמנות מצוינת לעשות את כל מה שרציתם לעשות בשנה שחלפה ועדיין לא עשיתם. שנה טובה. 



דברים שלמדתי השבוע:
1. לפעמים צריך לעשות סטופ כדי להמשיך הלאה
2. "תמיד מישהו רודף אחרי מישהו ומישהו תמיד נרדף" (רננה נאמן)
3. תקשיבו ללב
4. שנה עוברת מהר מידיי
5. כשחושבים יותר מידיי לא עושים כלום
6. "מהות הגאונות היא סבלנות אין קץ" (מיכלאנג'לו)
7. הכי כיף לפתוח את השנה בדירה חדשה
8. בלי טלוויזיה עושים יותר



יש מצב שהנהשיונלים הם האהבה החדשה שלי. יש מצב כזה. אני קולטת את עצמי מתחילה יותר ויותר לשמוע אותם על ריפיט, פה מתחיל הטירוף שלי. בריפיט. 



פעם אמרתי למישהו שאני מוכנה לתת לו את הלב שלי, אני מוכנה לשים את הלב שלי על השולחן בלי לפחד. בשבילו זה היה יותר מידיי. הוא נבהל ואמר שהוא לא יכול לשאת את האחריות הזו. כשהסתכלתי על הקליפ האדיר הזה מיד נזכרתי בסיטואציה הזו. לילה. אלכוהול. אגו. פחד. הלוואי וכל הדברים האלה לא היו מדברים וכל מה שהיה נשאר זו רק האמת. הדברים היו נראים כל כך אחרת. הלוואי.



בעניין החורף: אתמול ישבתי בשדרה היפה בעיר, הלא היא שדרת רוטשילד, רוח סתווית העיפה את שערי, עלים התפזרו ברחבה והרגשתי שמתחיל להיות לי קריר. מיד עברה בי המחשבה שהקיץ עוד מעט יגמר ואותו יחליף החורף הקר. אני לא רוצה שיבוא החורף. אני לא רוצה שיגמר שהקיץ. הקיץ מביא איתו סוג של קלילות כזו. כשאני חושבת על זה, אולי קלילות גדולה מידיי. אולי החורף יביא איתו את הרוגע הזה שאני צריכה, את האמת, את הרצינות שחסרה. אבל בינתיים, אני לא רוצה שהקיץ יגמר.



כל תקופה מלווה בפסקול ו- Arctic Monkeys מלווים אותי פסקול שאולי הייתי רוצה לשכוח. זה כשלעצמו בעייתי. אני נורא אוהבת אותם ורוצה לשמוע אותם, אבל הם מחזירים אותי לאותה התקופה שעכשיו נשארה רק זיכרון. מה עושים עם פסקולי החיים האלה? 



להרגיש חי זו הרגשה נפלאה. להרגיש את החיים. לגעת בהם בשתי ידיים. לאכול אותם. לא לתת לפחד להוביל. לתת לאמת לצאת. לשמחה. לרגש. לרצון. לחיבוק. לפרוח. לרצות עוד. לעשות עוד. להשתנות. לחוות. להרגיש טוב. להסתכל על העתיד בעיניים בוהקות. להרגיש חיי.
שנה טובה לכם. מאחלת שתרגישו שאתם ממצים כל דקה מהחיים שלכם. מאחלת שתמצאו את הבן אדם הזה שייתן לכם להרגיש שאתם חיים (גם אם זה עצמכם). שכל יום בשנה תברכו את הבוקר שבא, תחייכו למראה ותאהבו את עצמכם. תנו לאמת להוביל אתכם, לא לפחד. לכו אחרי הלב, הוא יודע הכי טוב.




Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה