16.2.2013

השירים שעשו לי את השבוע







השבוע הייתי חולה. ארבעה ימים שלמים במיטה בלי כוח אפילו לענות להודעות או להדליק את הטלוויזיה. סבלתי מאוד, אבל אני חייבת להגיד שבמקום מסוים זה היה מאוד משחרר. כל מה שהייתי צריכה לעשות זה לשכב במיטה ולנוח. זהו. עכשיו, כשאני מרגישה יותר טוב, הכל חוזר חלילה. המרדף ממשיך, הוא אף פעם לא נפסק. שבוע בו אספתי אנרגיות לשבוע חדש שיתחיל עוד רגע ממש. 



















דברים שלמדתי השבוע:
1. עוד מעט נגמר החורף
2. מהר מידיי נמאס לי מדברים
3. אם כבר, אז כבר?
4. מוזיקה מלווה כמעט כל רגע בחיי
5. הספירה לאחור החלה
6. רק הזמן יגיד
7. אחרי הירידה תבוא העלייה
8. כשאני חולה אני קוטרית 5X


הרבה זמן לא שמעתי את השיר הזה. עברתי מלשמוע אותו כמה פעמים ביום, ללא לשמוע אות בכלל. השיר הזה כל כך יפה, הוא מחייב אותי לעצוב רגע ולחשוב. הוא מרגש אותי ולוקח אותי לטיול במחשבות.



ואם כבר להיזכר בשירים, השבוע הוביל אותי השיר היפה הזה של CULTS, אותו שמתי בבלוג לפני בערך שנה. נזכרתי בו ובתקופה שהייתי בה. זה נחמד להיזכר, אבל יותר נחמד לשמוח שהיא נגמרה.



M83 האהובים עליי תמיד עוזרים לי להחזיר השראה שנעלמה. איך שהוא, כשאני שומעת אותם, אני מתמלאת בהשראה. התופים, קולות הרקע, המלודיה, המילים. משהו שם עושה לי טוב.



את אהבתי הגדולה ל- Passion Pit אי אפשר לתאר. לפני כמה ימים, יצא הקליפ של השיר הנהדר Carried Away. אני מאוד נהניתי ממנו, אבל אני משוחדת. נראה מה אתם חושבים:



The XX, הצמד הסקסי מלונדון עושים קאבר מאוד אקסאקסי ל- I Miss You של ביונסה המלכה. הסגנון שלהם הוא כל כך שלהם, זה מדהים אותי כל פעם מחדש. הם הצליחו לייצר לעצמם סגנון מוזיקלי שכל כך ייחודי להם, ובעייני לעשות דבר כזה בכל כך מעט זמן זה לגמרי גאונות. או לפחות כישרון גדול מאוד. 



וכך נגמר לו עוד שבוע. אבל אל דאגה, עוד שנייה שבוע חדש מתחיל וכמו תמיד, גם הוא יסתיים במהירות האור. וחוזר חלילה. שבוע טוב!
Shira.T

3 תגובות:

  1. הקליפ של פאשן פיט מטורף ומעולה.

    השבמחק
  2. אנונימי16.2.2013, 23:59

    למה לא ליצור פלייליסט ב 8tracks?
    יהיה מגניב!

    השבמחק
  3. אנונימי17.2.2013, 13:22

    טוב שאת מרגישה יותר טוב
    ואני מקווה שהחורף לא נגמר בקרוב כי לך כבר נמאס ממנו

    השבמחק