9.2.2013

השירים שעשו לי את השבוע





יש רגעים בחיים בהם אני חושבת על מה היה עד עכשיו ומדמיינת מה יהיה בעוד כמה שנים. כשאני חושבת על זה אני נבהלת. הכובד והעומס מפחידים אותי. מדהימים אותי החיים שאנחנו חיים. מדהים אותי איך אנחנו כל הזמן מנסים למרות הכישלונות ולמרות הטעויות. אני נמצאת בחיפוש מתמיד של אושר, מערבולות רגשיות, תקופות טובות ופחות ובין לבין אני לא שמה לב שאני חיה והזמן זז. כל ה"תכנונים" שלי צוחקים עליי. הזמן רץ לי מול העיניים ואני עסוקה בלתכנן ולתכנן. מישהו מוכשר וחכם יותר ממני אמר את זה מדויק להפליא: "life is what happens to you while you're busy making other plans".






דברים שלמדתי השבוע:
1. ההבדל בין גיל 26 לגיל 28 הוא עצום
2. אסור לתת לפחד להוביל
3. שמש זה כיף
4. חודש מרץ מגיע בצעדי ענק!
5. הלב תמיד ינצח את הראש
6.  life is what happens to you while you're busy making other plans
7. מה שאני מרגישה הוא אמיתי
8. זה לא הסוף, זה הסיום

אני חושבת ואפילו בטוחה, שמעולם לא חיכיתי לסופ"ש כמו שחיכיתי לו השבוע. שבעה ימים של אנרגיות אפורות הביא אותי לסף דעתי. מחשבות שמעולם לא חשבתי הציפו והטרידו אותי. פעמים אף קמתי מוקדם בבוקר עם תחושה כזו בבטן, שלא נתנה לי לחזור לישון. ההרגשה המוזרה צעדה קדימה והשאירה אותי בחוסר סיפוק ואפילו ייאוש קל. 



השבוע הגיע לתיבת המייל שלי השיר המעולה הזה של Tegan & Sara ואיזה כיף היה להתעורר איתו כל בוקר. הוא הרקיד אותי והוציא ממני את אנרגיות שחסרו לי בימים כאלה. איזה כייף. 



ואם כבר Tegan & Sara השיר הזה לגמרי עשה לי את השבוע. אני חושבת שהתמכרתי לשתיים. 



השיר הזה הוא אחד השירים שאני שומעת הכי הרבה בג'נגו ובפנדורה שלי. הוא שיר שבא לי בטוב ואפילו פעם אחת לא העברתי אותו. לכאורה שיר שמח אבל לי הוא עושה מעט עצוב.



יש הרבה מוזיקה שלא מגיעה לכאן, זה נכון. השיר מהזה הוא אחד מהם. הוא כל כך אמריקאי ודביק אבל אני אוהבת את הקצב שלו. עוד ממש מעט אני נוסעת לביקור השנתי שלי בארה"ב. זה מרגש אותי מהרבה מאוד סיבות אבל הסיבה הגדולה ביותר (חוץ מהאחיין כמובן) היא המוזיקה. האוזניים שלי יגיעו נקיות ופתוחות למוזיקה טובה מאי פעם. Bring It On! 



קוראים להם Wakeup Starlight והם קנדים שגרמו לי לחייך מבפנים היום. כשלהקה עם מעל 33,000 צפיות ביוטיוב פונה אליי כדי שאשמע את המוזיקה שלהם, אני מתרגשת. השיר הזה נע בין אינדי רוק לפופ רך. בסופו של דבר ואחרי שמיעה חוזרת של השיר נהנתי ממנו מאוד וגם כל מי שהיה איתי בחדר. לחצו פליי ותראו לבד מה אתם חושבים. אני אהבתי. קליק לעמוד הפייסבוק // קליק לאתר 



שבוע טוב!
Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה