24.2.2013

השירים שעשו לי את השבוע




אל תשאלו אותי מה אני עושה, טוב? אל תשאלו כמה כסף אני עושה, ממה אני מתפרנסת, מה אני מתכננת לעשות בעתיד ואיפה אני רואה את עצמי בעוד חמש שנים. כל השאלות האלה גורמות לי להבין שאני שונה ממכם, השואלים. כל השאלות האלה גורמות לי לחשוב שאני לא הולכת בדרך שכולם בחרו בה, וזה מספיק קשה גם ככה. אז בבקשה ממכם, פשוט אל תשאלו אותי.











דברים שלמדתי השבוע:
1. גם כשאין מוזה, חייבים להמשיך ליצור
2. אני לא נראית בגילי
3. פורים זה החג הכי כייפי 
4. עדיף להוכיח מאשר לרצות
5. מה שאפשר לעשות היום - צריך לעשות מחר!
6. הכי חשוב שכל אחד יאמין בעצמו
7. בסוף מתרגלים להכל
8. עבודה פיזית זה לא קל


השבוע הזה התאפיין במלא מוזיקה ישראלית טובה. כזו שאני אוהבת. צביקה פורס עובר איתי הכל, הוא עובר איתי את כל השבוע, בדרך למקומות, כשאני שקועה במחשבות, רגע לפני השינה ודבר ראשון בבוקר. הוא האובססיה שלי כרגע ואני נהנת לזמזם את השירים שלו. 




את השיר הזה אני שרה לעצמי כבר כמה ימים, "הכל בסדר, הכל בסדר, הכל באמת בסדר, אבל איכשהוא דמיינתי שזה יהיה יותר", אין לי איך לתאר כמה המילים האלה נוגעות לי, בתקופה הזו בדיוק. אבל הכל בסדר. 



מרינה מקסימיליאן קרני הוציאה סינגל חדש בשבוע שעבר. האמת שעד כה לא התחברתי אליה כלל. משהו עכשיו כאילו השתנה, משהו יותר אמיתי. השיר הזה עדין ומרגש.



אלקטרה מככבים אצלי בפלייליסט מאז שהייתי בהופעה המצוינת שלהם בבארבי. אני אוהבת את כל מה שהם וכשיש לי חשק לרקוד אני שמה אותם, מגבירה ורוקדת לי. אני תמיד יכולה לסמוך עליהם שיעלו את מצב רוחי.



אחרונים וחביבים במיוחד - הקולקטיב שהשבוע הודיעו על הופעה בבארבי ב-6.4. המלצה חמה שלי - תקנו כבר מעכשיו כרטיס, אחרת לא יהיה לכם ואז תשאלו אותי ברגע האחרון אם יש לי איך להשיג לכם והתשובה תהיה לא ותתבאסו ותגידו שאני לא מודיעה לכם דברים כאלה מראש. אז הנה, אני מודיעה לכם מראש - תזמינו כרטיס! אם עדיין לא חוויתם הופעה של הקולקטיב אני מתחננת, לכו. אם הייתם כבר אז ברור לי שאתם הולכים שוב. בינתיים, תיהנו מהשיר. 



פורים שמח!
Shira.T

6 תגובות:

  1. מעולה! גם אותי אל תשאלו בבקשה איפה אהיה עוד חמש שנים...

    ואני כבר קניתי ארבעה כרטיסים לקולקטיב אגב. בטוח מישהו ייתקע בלי

    השבמחק
    תשובות
    1. ארבעה כרטיסים! טוב, אני שולחת אותם אליך.

      מחק
  2. אנונימי25.2.2013, 11:36

    מי ששואל פשוט מתקשה להתסכל במראה ומנסה לקבל אישוש לדרכו. או דרכה.

    שיהיה עוד שבוע טוס

    השבמחק
  3. אנונימי26.2.2013, 5:24

    מרינה נשמעת כמו סלין דיון :(

    השבמחק
  4. אני אוהבת אותך!

    השבמחק