29.9.2012

השירים שעשו לי את השבוע





אחרי כמעט שבוע בארץ ותחילתו של הסתיו אני מבינה כמה טוב היה לסוע לחודש ולצאת מפה קצת. רק אחרי שיוצאים מפה לזמן מה מגלים את היופי בדברים הקטנים. 

הדברים שלמדתי השבוע:
1. הקיץ לא נגמר
2. אין באגטים בעיר הזו
3. שמלות זה נשי
4. הפתעות מגיעות כשלא מצפים להם
5. חו"ל מרגיע
6. הכל בראש
7. חם ומלחיץ במזרח התיכון
8. כשהעיניים סגורות, קשה לראות



כמעט כל בוקר שלי בפריז התחיל עם השיר Bad religion של Frank Ocean. בהתחלה לא אהבתי את השיר, לא הבנתי אותו ולא הערכתי אותו בשום אופן. אתמול, כשנסעתי במונית 5, מבלי לשים לב חיפשתי את השיר ביוטיוב. "If it brings me to my knees It's a bad religion".



היום בדרכי לשדרה היפה בעיר, הלוא היא שדרת רוטשילד, שמתי לב שהסתיו הגיע.
העלים נושרים, שלכת, טפטוף קל, רוח נעימה ואפרוריות. ליבי התמלא בהתרגשות לקראת החורף לו אנו מחכים רק ארבעה חודשים נוראיים. יאללה קיץ, פנה את הדרך לחורף. החורף שישטוף את הקיץ החם, המזיע, המייגע שהיה פה. שטוף אותו מאתינו.



אני מרגישה בחופשה פה, והאמת שזה ממש כיף. כולם מתקשרים ורוצים לראות אותי, כאילו אני עוד רגע עולה חזרה על מטוס, כולם רוצים לשמוע חוויות שעברתי, דברים ששמעתי, מה קניתי ומה אכלתי. מדהים איך תוך רגע מתרגלים, אפילו אחרי חודש באירופה. חמש דקות בישראל וכבר שחכת שנסעת.



אני מבטיחה, באמת באמת מבטיחה שזה הפוסט האחרון בו אני אקטר על הארץ. אז שנייה לפני, שמעתי את השיר "פריז" של עמיר לב האהוב והתרגשתי. מנסה למצוא דרכים לא להתמוגג כל פעם שאני שומעת את עמיר. הוא ללא ספק נכנס ללב. 

"שמיים כחולים בפריז, במלון ברחוב, בבר ששתינו". 



שיר אחרון. אני תמיד חושבת כל כך הרבה על השיר האחרון בפוסט. אני מרגישה שאיתו אני מתחילה את השבוע. 
האמת שבפעם הראשונה שראיתי את הקליפ הזה לא ממש הסתכלתי כמו שצריך. לא התעמקתי. בפעם השנייה שראיתי אותו, התעמקתי וראיתי שהקליפ נעשה במאפיית אנג'ל, ושהרקדנים הם בת שבע. התמלאתי גאווה וידעתי שזה יהיה השיר האחרון.

שבוע טוב, חג שמח, גמר חתימה טובה וכל מה שבא עם זה! 
Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה