5.1.2013

השירים שעשו לי את השבוע






איזה מרגש היה לקבל אתמול טלפון מחברתי הטובה ולשמוע שהבלוג שלי נבחר לאחד מחמשת אתרי המוזיקה הטובים בישראל ע"י מאקו. לא האמנתי. כשפתחתי את הכתבה וקראתי את המילים היפות והמרגשות הרגשתי מלאה כל כך. הנה עוד עצם נזרקה לעברי. כיף. 

קליק לכתבה




דברים שלמדתי השבוע:
1. ניצחון הוא נחלת המתמידים
2. החיים הם יותר מלשבת במשרד תשע שעות ביום
3. אהבה באה בכל כך הרבה צורות
4. הרעיונות הכי טובים מגיעים במונית 5
5. הכל זה קארמה
6. אף פעם לא מאוחר
7. כל מבקר מוזיקה הוא מוזיקאי מתוסכל
8. הכל עניין של החלטה


כיף של שיר. התחלה דרמטית שמכניסה אותך לאט לאט לתוך הסיפור ומנעימה כל מה שאתה עושה באותו הרגע. התמכרתי.


על "הפעמונים השבורים" כתבתי לא פעם. השיר הזה הוא מאותם השירים שעושים לי צביטה בלב, אני לא יודעת להסביר למה, משהו בו עושה לי טיפה עצוב ומצד שני אני נמשכת אליו. אולי בגלל שהסולן הוא אותו סולן של אחת מהלהקות האהובות עליי The Shins. כנראה.



השבוע נזכרתי בשיר היפה הזה אחרי שלפחות שנה לא שמעתי אותו כלל. KOL הם כל כך אמריקאים, ואם זאת כל כך לא. אני אוהבת את איך שהם נשמעים, אני אוהבת את המוזיקה שלהם ואני אוהבת את מה שהם גורמים לי להרגיש.



השבוע מישהי אמרה לי שרק בגיל 30 היא קלטה שרוב השירים בעולם הם על אהבה נכזבת. לא האמנתי שלקח לה כל כך הרבה זמן להגיע למסקנה הזו, מצד שני, כיף לה. אני הגעתי למסקנה הזו בכיתה ו' כשהתחלתי לקרוא את המילים של השירים. בזמן האחרון אני נהנית יותר משירים כיפים, כאלה שגורמים לי קצת לזוז, כמו זה למשל. חיינו העמוסים ממילא אינם פשוטים, אני רוצה לשמוע באוזניי מוזיקה שתשכיח לי את זה.


אחרונה וחביבה היא רותם אור עלייה אני לא יכולה ולא רוצה להפסיק להמליץ. השבוע יצא קליפ חדש ויפיפה לשיר האהוב עליי מתוך האלבום Hard Magic. לשיר קוראים Dear Sir והוא מתאר ברכות אפלולית את מה שכולנו מרגישים. קחו את זה לאן שתרצו.


שבוע מצוין ושמח. אל תפסיקו להאמין!
Shira.T

4 תגובות:

  1. אנונימי5.1.2013, 11:36

    את לא מחטיאה -בכל זריקה את קולעת סל!
    תמיד בחירות בטוב טעם והמלצות מרגשות.
    תמשיכי!
    R/J/L

    השבמחק
  2. אנונימי5.1.2013, 12:55

    אפשר להבין למה זכית בתואר..
    את נכס ולקרוא את הבלוג שלך זו חוויה
    וללמוד ממנו על מוזיקה זה הבונוס!

    השבמחק