12.7.2013

השירים שעשו לי את השבוע





זה בוודאי לא מפתיע, ובטח לא הפעם הראשונה שאני אומרת את זה, אבל זה מדהים אותי כל פעם מחדש: כשעושים מה שאוהבים, עושים את זה טוב. נכון, אני יודעת שאני חופרת על זה, אבל בתקופה האחרונה אני מפתיעה את עצמי, החיים מפתיעים אותי ואנשים מפתיעים אותי. יש הפתעות בדרך, לא הכל שחור, לא הכל ורוד, לא הכל צהוב. החיים צבעוניים, כך מסתבר.


דברים שלמדתי השבוע:
1. יש הפתעות בדרך
2. בסוף מפתחים קיבולת
3. לאט לאט הכל מסתדר
4. רג'ינה ספקטור מתקרבת בצעדיי ענק
5. אסור להתמהמה עם כרטיסים
6. מסתבר שאפשר לשתות הרבה


האמת היא שאם חושבים על זה, בזמן האחרון לא התמקדתי בלמצוא מוזיקה חדשה אלא להתענג על המוזיקה הקיימת. זה בא אצלי בתקופות. יש תקופות שרק בא לי לחפש דברים חדשים, יש תקופות שפחות. בתקופה הזו אני מתענגת על הקלסיקות, כמו זו למשל.



השבוע צצה בעיה חדשה, שמעתי במקרה את השיר החדש של ג'סטין טימברלייק וקצת התאהבתי בו. לקח לי מעט זמן להבין שעכשיו לאהוב את ג'סטין זה הקטע ושאני לא לבד במערכה. בכל זאת, הבחור מוכשר.

 


בחודשים האחרונים אני מקבלת הרבה טענות על עצמי שאני לא מכירה מספיק מוזיקה חדשה. אני למשל הכרתי את Alt-J באיחור רציני ומסתבר שגם את 
Django Django, אותם הכרתי רק בשבוע שעבר בשיחה אקראית עם מישהו שרצה להתמוגג על השיר הזה. הטענה שלי תמיד היא שאני לא יכולה להכיר את כל השירים בעולם, אבל אולי זה לא מספיק, אני לא יודעת. אולי באמת אעשה בדק בית כדי להיות קצת יותר מעודכנת. איפה אתם מוצאים את המוזיקה שלכם? המאזין כתב על זה פוסט מצוין.

 


חדש של פרל ג'אם! רק בשמיעה שלישית הבנתי את הקטע ואהבתי. פרל ג'אם חוזרים למקורות.



חדשות חמות >>>
אנחנו חיים מהופעה אחת של הקולקטיב להופעה אחרת שלהם. הם נותנים לנו את זה במינון כל כך מדויק, זה מדהים אותי. ההופעה הבאה שלהם מתקרבת בצעדי ענק ואני כבר מכינה את עצמי. קליק לאיוונט ושוב אזכיר כמה מומלץ להזמין מראש אפילו מספר כרטיסים, שיהיה.



Shira.T

תגובה 1:

  1. ג'אסטין ממש מעולה. לא ייאמן מה יצא מהנער ששר ב-נ'סינק ורקד ריקודים של בנות עם מכנסיים צמודים...
    מצרפת לך לינק לשיר השבוע שלי. בחורה ממש מדליקה- אולי את מכירה אותה
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gRwFRMGpTWg

    השבמחק