26.7.2013

השירים שעשו לי את השבוע






התמדה תמיד הייתה הבעיה הכי גדולה שלי. להתחיל משהו ולסיים היה בשבילי כמו משימה בלתי אפשרית. חשבתי על זה השבוע, אני לא יודעת מה קרה בשנה שנתיים האחרונות שהפך אותי להיות בדיוק ההפך. אם אנסה ממש לחשוב על זה, התשובה כנראה תהיה בבחירות שלי. בחירות שיותר נכונות לי. כתבתי את הפסקה הזו עשרים פעם וממש ניסיתי שהיא לא תצא קיטש אבל זה לא צלח. שיהיה. לחיי התמדה בדברים שעושים לך טוב, ובחירות טובות יותר.  


דברים שלמדתי השבוע:
1. הזמן טס כשנהנים
2. איפה שיש צחוקים יש להקה
3. העיקר לא לפחד (כלל)
4. מוזיקה זה החיים 
5. החיים זה מה שאתה עושה מהם
6. הכי חשוב לנשום
7. אם לא תהיה עצמך, לא ידעו מי אתה
8. הרבה השתנה בכמה חודשים ספורים



Alt-J, אני מאוהבת בך. מאז שהכרתי אותך, אני רוצה אותך.



את עמית אשכנזי הכירו לי השבוע. לומר את האמת, אחרי שאמרו לי לשמוע את הקאבר שהיא עושה ל"Skinny Love" של בון איבר אמרתי לעצמי הנה עוד אחת שעושה קאבר לשיר הזה, כאילו חסר. אבל אז הקשבתי וזה העיף אותי. כמה צמרמורת הייתה לי באותו הרגע. ואו. אז הנה היא, עמית אשכנזי, ומסתבר שיש לה גם ערוץ יוטיוב מלא ומהמם. כנסו לשמוע.



גילוי נאות: בשבועיים האחרונים Musmfurd & Sons הם הלהקה שאני שומעת הכי הרבה. איך זה קרה אני שואלת את עצמי. יש לי כל כך הרבה דברים להגיד עליהם מצד אחד, מצד שני אין לי מה להגיד, הם מעולים. במיוחד את השיר הזה אני אוהבת. 



ואם כבר, הנה עוד שיר מצוין שלהם.



Snow Clerks מופיעים ברביעי הקרוב בתמונע. לי עדיין לא יצא להיות בהופעה שלהם ואם זאת אני מאוד מסוקרנת לדעת מה יהיה. וגם, הקליפ הזה ממש יפה, תציצו.


היום בפוסטר (שלמה המלך פרישמן) אם עדיין לא ביקרתם, בואו להגיד שלום לדיג'י.

 



Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה