19.7.2013

השירים שעשו לי את השבוע





אני אוהבת שהשבוע שלי מתמלא בדברים שמעניינים אותי. השבוע הייתי בכנס Mad Music ו- Tune In TLV. יחד איתי הגיעו מוזיקאים, מנהלים, בלוגרים ואנשי תעשייה. אבל לא מספיק. אני הרגשתי שהיו צריכים להיות שם עוד מוזיקאים או לפחות מנהלים ועוד בלוגרים כמוני, שיפיצו את הבשורה. בכל מקרה היה מאוד מעניין ואפילו מרתק לשמוע פאנלים על מוזיקה ופסטיבלים גדולים בעולם. פעם בשנה צריך דבר כזה. 


דברים שלמדתי השבוע:
1. אנשים יודעים מה קורה לי בחיים רק מלקרוא את הבלוג
2. אני בחורה רצינית
3. מאוד מרעננן לדבר בכנות
4. אני בן אדם של בוקר
5. יש יותר מידיי מוזיקאים ופחות מידיי קהל
6. אני לא נראית בגילי
7. ללכת אחרי הלב זה יותר חשוב (ויותר קשה) מכל דבר אחר
8. עושים הרבה יותר דברים כשלא רואים טלוויזיה


ביום רביעי הייתי בהופעה של רננה נאמן. איזה בחורה מוכשרת, ואו. היא מנגנת על נבל ושרה יפיפייה. אני אוהבת לראות אנשים כאלה מוכשרים, הם כמו קסם בעייני. בווידאו הזה תוכלו לראות בדיוק על מה אני מדברת. על ההופעה הבאה שלה אני כמובן אכתוב מראש, שתוכלו לדעת. 



חדי אוזן האדירים מחלקים כרטיסים להופעה של סקאנק אננסי שיופיעו באמפי שוני ב- 21.8! כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לפוסט ולכתוב תגובה. זה קל מידיי, קדימה!



קצת על הכנסים שהייתי בהם ברביעי וחמישי. נאמרו הרבה דברים, חלקם מעניינים יותר, חלקם פחות. בגדול המסקנות ברורות (בדיוק כמו בשנה שעברה): יש יותר מידיי מוזיקאים ופחות מידיי קהל, אם אתה רוצה להצליח בחו"ל אתה חייב לשיר באנגלית, ויותר מזה - לעזוב את הארץ. אבל הכי הכי חשוב זה פשוט לדחוף את עצמך ואת הדיסקים שלך לאנשים הנכונים. בדיוק במשפט הזה, קמה עדי ווינברג מההרכב המשובח רוסו ווינברג והושיטה דיסקים לכל הפאנל החשוב שהיה שם (malcolm haynes - glastonbury, מנכ"ל Live Nation ועוד), ברגע הזה הבחורה הזו רכשה אצלי כמות נכבדת של נקודות כריזמה. שאפו. 



ריפיט זה קטע. אנשים של ריפיט זה בכלל קטע. רק אנחנו מבינים אחד את השני. אפשר להיתקע על שיר אחד ולשמוע אותו בערך עשרים פעם ביום. כשאתה צורך שיר בריפיט, זה כאילו אתה חייב לשמוע אותו כאן ועכשיו, שיכנס לך לתוך הגוף, יטייל בין כל האיברים עד שממש תרגיש כאילו כל חלק בגופך נושם את השיר. זה מה שקורה לי עם החדש של Arctic Monkeys. כשקראתי את המילים בכלל הרגשתי כמה הוא מדבר אליי, בתקופה הזו בדיוק. שימו פליי, ואז ריפיט.  



בתחילת הקיץ חברה טובה אמרה לי שיש לה הרגשה שהקיץ הזה יהיה מדהים. אני כמובן צחקתי לה בפנים והייתי עסוקה בלהגיד לה כמה קיץ זה דבר נוראי. לפני כמה ימים הלכתי ברחוב וחשבתי לעצמי איזה כיף הקיץ הזה. בינתיים אני יכולה להגיד שזה הקיץ הכי טוב שהיה לי, למרות שהוא רק התחיל אני ממש אוהבת אותו. איזה הזוי אה? וגם קצת בא לי להגיד שלא בא לי שהוא יגמר, עכשיו כבר ממש הגזמתי.



Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה