26.3.2013

השירים שעשו לי את השבוע + לפגוש את הפאשן פיט






ארה"ב כל כך שונה מישראל בכל כך הרבה מובנים, אולי אפילו יותר מידיי שונה. תמיד כשאני מגיעה לכאן אני מתגעגעת לארץ. יש משהו מציק בלהיות תלוי ברכב, להתנייד ממקום למקום רק ברכב, לא ללכת ברגל, לא להרגיש את הרחוב, את האנשים ואת הסביבה. זה מה שאני אוהבת בתל אביב: ללכת ברגל, לקפוץ על מונית שירות ולהגיע תוך כמה דקות ספורות לכל מקום שבא לך. בדרך אתה פוגש אנשים מעניינים. זה הכייף של תל אביב.  




דברים שלמדתי השבוע:
1. טיסה מכאיבה לגוף
2. אני קמה בחיוך לעבודה
3. יום אחד של קיץ הספיק לי
4. לאפות זה כיף
5. מיאמי לא משתנה
6. אין כמו תל אביב
7. יומולדת בחו"ל זה הכי כייף
8. אין כמו תל אביב


בשבת בערב הייתי בפעם השנייה בהופעה של הפאשן פיט. הפעם הראשונה הייתה בפריז בפסטיבל רוק און סיין ואם להיות כנה, ההופעה בפריז הייתה מאכזבת בעיניי ולכן הגעתי להופעה הפעם ללא ציפיות. קצת לפניי ההופעה חבריי הלהקה התכנסו באולם קטן לעשות Meet & Greet עם בלוגרים וכמה עיתונאים שם היה לי העונג להכיר אותם אישית. היה נחמד להצטלם איתם, להחמיא להם ולשאול אותם שאלות שעניינו אותי. הצגתי את עצמי ושיבחתי את סצינת המוזיקה בארץ וכמובן שאלתי מתי הם באים לארץ ואם זה בכלל בתכנון. התשובה שלהם הייתה: ״זה יכול להיות ממש מגניב, צריך לחשוב על זה באמת״ והוסיפו ״שמענו שפסטיבל לולה פלוזה מגיע לארץ בקיץ, איזה יופי, אולי נצטרף״. זה היה כל כך מבאס לשמוע את זה מהמון סיבות. מהסיבה שמבטלים הופעות על ימין ועל שמאל, ומהסיבה שהם אשכרה יכלו להגיע. הסברתי להם שהפסטיבל בוטל אבל שבכל זאת יחשבו להגיע ושיהיה להם כיף לא נורמלי. מקווה שנתתי להם חומר למחשבה. ובעניין ההופעה - למרות שבאתי עם דעה קדומה, ההופעה הייתה אושר צרוף. אמנם הסאונד לא היה מי יודע מה, אבל הכל תקתק כמו שצריך והאנרגיות באולם היו מחשמלות.   



יש פה כל כך הרבה מוזיקה טובה. השזאם שלי עובד שעות נוספות והאוזניים שלי לא מפסיקות לספוג שירים טובים, כמו זה למשל. 



או כמו השיר הזה. תתארו לכם שאני נוסעת באוטו, מסביבי עצי דקל יפים, צמחייה מטופחת, שמש ושמיים כחולים. השיר הזה מתאים בול לאווירה.

 

יש שירים שטוחנים פה, כמו Sacrilege, השיר החדש של The Yeah Yeah Yeahs שאני אוהבת. איזה שיר כייפי. 



גם את החדש של Phoenix טוחנים פה טוב טוב וזה ממש משמח אותי. אני כל כך אוהבת אותם! השיר החדש ממשיך את הקו שלהם ואף יותר ואפילו טוב יותר ממה ששמעתי מהם עד עכשיו. 



מאחלת לי יומולדת שמח ולכם שתמשיכו לקרוא את מה שאני כותבת, להנות מהמוזיקה שאני שמה ולפתוח את האוזניים לדברים חדשים וטובים. 
Shira.T

תגובה 1:

  1. קליפ מגניב ביותר של פאשן פיט! לפני הכל הייתי שואל אותם איך עשו את הקליפ הזה (;

    השבמחק