17.3.2013

השירים שעשו לי את השבוע




איך שהוא, תמיד לפני נסיעה ארוכה אני מוצאת את עצמי לא רוצה לנסוע, ולא כי אני באמת לא רוצה, אלא בגלל שתמיד לפני נסיעה אני מרגישה שטוב לי יותר מהרגיל, שסוף סוף הכל הסתדר והנסיעה רק תערער אותי. הריי תמיד אחרי שהייה ממושכת בחו"ל הראש קצת פחות מאורגן, הדברים קצת פחות ברורים, ולוקח זמן עד שחוזרים לאיזון. הפעם אני לוקחת צעד אחד אחורה, גם בהתרגשות וגם בהרגשה הכללית. מקווה שהפעם אחזור קצת יותר מאוזנת. נסיעה טובה לי. 




דברים שלמדתי השבוע:
1. המוזיקה בבתי קפה הכי חשובה 
2. יש יותר מידיי מקומות בת"א שאני לא מכירה
3. עבודה זה רק עבודה
4. אני אמנית 
5. הכל זמני
6. אנשים חושבים עליי את ההפך ממה שאני חושבת על עצמי
7. הביקור השנתי מתקרב
8. לאט זה הכי טוב




בהמשך לפוסט השמח שלי בשלישי שעבר, חשבתי להמשיך בקו הזה (כי להיות במצב רוח טוב זה באמת נחמד) ולשמוע שירים שעושים לי שמח. זה שיר כזה שעושה לי טוב, חיוכים נשפכים ממני כשהוא מתנגן אצלי בתוך האוזניים.  



אני אוהבת לטייל בשדרות עירי תל אביב, כשבאוזניי נשמעת מוזיקה טובה. כשאני שומעת שיר טוב אני לא רוצה להפסיק ללכת. פעמים מצאתי את משוטטת הרבה יותר ממה שהייתי צריכה. The Drums הניו יורקים עושים את זה טוב טוב. אני יכולה להמשיך ללכת כל היום עם המוזיקה שלהם. וכך עשיתי.



ואם כבר ליהנות מצלילי הלהקה הזו, צריך גם לשמוע את השיר Money. מילים משעשעות 
"I want to buy you something, but I don't have any money" וקצב פשוט. לא שיר מדהים, ולא יצירת מופת, אבל נחמד לשמוע אותו. אתם תחליטו בעצמכם. 




להבין שהכל תקופתי זה הדבר הכי חכם שהבנתי בשנים האחרונות ואם זאת הדבר הכי מדכא. זה עוזר לי להעביר תקופות קצת פחות חיוביות ומדכא אותי בתקופות טובות יותר בגלל שאני יודעת שזו רק תקופה. בכל זאת ההבנה שהכל זמני היא הבנה נחוצה והיא עוזרת ליהנות מהעכשיו. 



על Alt-J כבר מזמן רציתי לכתוב אבל משהו שם לא היה מאה אחוז מבחינתי. יש שירים / מוזיקאים שאני מתאהבת בהם ישר ויש כאלה שלוקח לי זמן איתם. עם Alt-J לקח לי זמן. זה לא שאני מאוהבת כבר, אני עדיין לא בטוחה לגבייהם, אבל כן, השיר נהדר ומיוחד. 




שבוע טוב לכם, טיסה נעימה לי.
Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה