25.6.2014

It Is What It Is





עוד שבוע עבר לו ובין כל העניינים אני בקושי מוצאת זמן לכתוב פוסט. אבל הבטחה היא הבטחה, ולכן גם אם אצטרך לעצור הכל ולכתוב, זה מה שאעשה. העובדה היא שמאז שנהייתי עצמאית אני הרבה פחות מעורבת במוזיקה המקומית - It Is What It Is. מזל שיש את הפייסבוק ואת החברים המוזיקאים איתם אני יכולה להתעדכן. בטוחה שבקרוב אחזור לכתוב על הופעות ואמנים חדשים. 






אז ההופעה של הפיקסיס בעיניי הייתה בלתי נסבלת. אני כנראה לא באמת אוהבת אותם, או לפחות מחבבת (עכשיו כבר פחות). בכל מקרה, ללכת להופעה של הפיקסיס כשאתה לא ממש ממש אוהב אותם לא כ"כ כיף. מה שכן בלומפילד הרגיש חו"ל. האוויר היה נעים, האנשים טובים והסאונד מצוין. רק חבל שלא נהנתי ממה ששמעתי (מעריצי פיקסיס- אל תהרגו אותי!).



החברים מהקולקטיב יצאו למסע ההופעות באירופה ודרום קוריאה. זה נראה שכמו תמיד, הם יעשו חיים. בקרוב אלבום חדש יצא לאוויר ולדעתי הוא ישמע מאוד מעניין. הקולקטיב לוקחים שביל קצת אחר ממה שהיה עד עכשיו. קצת יותר מלנכוליים (או שמא זה רק שני השירים הראשונים?), קצת יותר אינדי, קצת פחות רעש. יהיה מעניין לשמוע מה עוללו השבעה הפעם, ויהיה עוד יותר מעניין לראות את ההופעה המיוחלת ב- 14.8. וכפי שאני תמיד אומרת, מי שעוד לא חווה קולקטיב בבארבי - הגיע הזמן.



קצת רומנטיקה לא הרגה אף אחד. והנה בפינה הרומנטית, שיר חדש, יפה ומרגש מבית היוצר של ירמי קפלן
כשאני קוראת משפט כזה: "פשוט תבוא אליה בנשיקה, כבר שנים שהיא מחכה, עוטפת עצמה כך בשתיקה, פשוט תבוא", אני נמסה. תהרגו אותי, אני כזו. זה אפילו מעניין יותר כשגבר אומר את המשפט הזה. 



זוכרים ששנה שעברה בדיוק בזמן הזה היינו ממש דלוקים על ARCTIC MONKEYS? אז (רק) עכשיו הם נזכרו להוציאו קליפ מעניין לשיר הנהדר Snap Out Of It. כשאני חושבת על כמה השתנה בחודשים האחרונים אני מתקשה להאמין. כשאני חושבת על כמה עבר מהשנה שעברה אני בכלל נדהמת. בדיוק בזמן הזה שנה שעברה התחלתי לעבוד ב- Foster, בדיוק בזמן הזה גיליתי מחדש את הארטיק מונקיז ואת אלט ג'יי ובדיוק בזמן הזה התחלתי לגלות את עצמי. מעניין מאוד מה יהיה בשנה הבאה, בדיוק בזמן הזה. קליפ מסקרן ואישה יפה. 



החדש של ALT-J טוב ומורכב וכל כך ALT-J סטייל. יש גם הפתעה קטנה ונעימה מאחורה - תקשיבו טוב ותשמעו את מיילי סיירוס בכבודה ובעצמה. שילוב מעניין ומוצלח. אני תמיד אמרתי שהיא מעולה (!). מחכה בקוצר רוח לאלבום החדש. 



OK GO ידועים בקליפים המטורפים שלהם, אבל הפעם הם הגזימו! האמת שבעייני הקליפ הזה הוא היצירתי ביותר עד כה, ולא מובן איך הם עושים את זה. אני זוכרת שהקליפ עם ההליכונים יצא, זה היה טירוף וכולם התלהבו ולא הבינו איך זה קורה. אני מתארת לעצמי שזה בטח ממש קשה כל פעם להתעלות על עצמך בקליפ יותר מטורף ויותר יצירתי מהקודם. מה כבר יש להם לעשות עוד? קליפ מרתק שזכה לכבר יותר מ- 7.5 מליון צפיות, ואו! חבל שבין הטירוף של הקליפים, אנחנו קצת שוכחים את המוזיקה עצמה. דווקא אחלה שיר, תנסו אותו בלי הקליפ. 



זהו לשבוע הזה. שלחו לי דברים מעניינם,תמיד שמחה לשמוע!
(shiratamary@gmail.com)
Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה