10.6.2014

✯ קיץ של הופעות ✯




קיץ מרגש במיוחד עובר על תל אביב. זה מתחיל בעובדה הפשוטה שיוני ועדיין לא חם ממש. נמשיך בזה שג'סטין טימברלייק העיף את הפארק לפני שבועיים והרולינג סטונס בשבוע שעבר. מה מחכה לנו עוד? ניל יאנג (!!), פיקסיס, לאנה דל ריי, סאונד גארדן וליידי גאגא (שכחתי מישהו?). אני הייתי בטימברלייק, שבוע הבא בפיקסיס, חודש אחרי ניל יאנג ולבסוף לאנה. בקיצור, יהיה כיף! 





נתחיל בחדש והיפיפה של הקולקטיב. אני אוהבת את הכיוון החדש שלהם. מאוד שונה ממה שעשו עד היום, מאוד מפתיע, מרגש ומדויק. גם הקליפ, יצירת אמנות.



אם הייתי גבר, הייתי כנראה הגבר הכי רומנטיקן בעולם. בשבוע שעבר שמעתי את "מונולוג על אהבה" של יוסי בנאי וזה מילא אותי התרגשות גדולה. קיטש'ית שכמותי, אבל זה השיר הכי מרגש ששמעתי בתקופה האחרונה.



כשאמרתי שאחות של ביונסה הרבה יותר מגניבה ממנה, התכוונתי לזה. האלבום שלה מעולה והיא משדרת וייב הרבה יותר מדליק ממנה. היא אולי לא מכונת להיטים כמוהה ובכל זאת, אני אוהבת את הצד הזה של המשפחה יותר. אבל זו לא תחרות, הן זוכות כולן.



דידי, חברתי למשרד, חזרה מגיחה קטנה בלונדון והביאה לי את רשימת האלבומים הלוהטים בחנות הכי מגניבה באיסט לונדון (Rough Trade). אחד מהם, Faze Action - Body Of One. מזכיר קצת את דה פש מוד, סאונד אייטיז כייפי. מה שמדהים הוא שהשיר יצא באפריל והוא כרגע נמצא על 685 צפיות, זה מה שנקרא - אינדי אמיתי. 



אחרון חביב, גם מרשימת הלהיטים של החנות הם Elephant, בהאזנה ראשונה תוכלו לשמוע קווי דמיון ל- Beach House אותם אני ממש אוהבת. לכן גם הם מקבלים אצלי פינה חמה.



שבוע נפלא לכם!
Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה