31.3.2014

Never get so busy making a living that you forget to make a life




פסטיבל יומולדת 30 נגמר. הפעם הגזמתי. קמתי יום אחרי הגיל החדש עם חמרמורת רצינית ונשבעתי שזו תהיה הפעם האחרונה. כל שנה אני מגיעה להחלטה של – 'השנה אני לא משתגעת עם היומולדת', וכל שנה אותו הדבר, נגמר בפסטיבל אחד גדול. את רוב המטרות שלי לעצמי הצלחתי להשיג. יש עוד כמה דברים קטנים ומהותיים שאי אפשר ממש להיות אחראיים עליהם. הכי חשוב להרגיש שעושים מספיק בשביל מה שרוצים מספיק, מצד שני, אסור לשכוח לחיות גם בין לבין.


מלא דברים חדשים ומרגשים יצאו לאחרונה, המרגש ביותר היה הסינגל החדש של שבעת המופלאים - הקולקטיב. אני חושבת שכבר יותר משנתיים שאני עוקבת אחריהם. הכל קרה בערב הבלוגרים של "אנובה", ברנדון בעל הבלוג The Burning Ear ואני התחלנו לפטפט. אחרי שיחה של כמה דקות הוא אמר לי שהוא הכי אהב את "הקולקטיב" ואני סיפרתי לו במבט מושפל שמעולם לא שמעתי עליהם. מאז הכל היסטוריה. 



תגלית תגלית תגילת! דורין לוי קיימת כבר זמן מה, כך מסתבר. שבוע שעבר חבר יקר שלח לי את הקליפ הזה ולא יכולתי להישאר אדישה. גם שיר מצוין ופוגע בול בטעם שלי, גם הקליפ עצמו יפיפה וגם היא יפייפיה ומגניבה. יופי של דבר, שמחה שהכרתי אותה. 



ואם בתגליות עסקינן, את Souleance הכרתי לפני כמה חודשים ואני לא זוכרת אפילו איפה, אני רק זוכרת שבפעם הראשונה שהשמעתי אותם בזמן שתקלטתי, אף אחד לא נשאר אדיש לשיר הזה:



עוד אחד טוב ויפה שלהם:



והמיקס הזה שהטריף אותי (של אותה הלהקה אגב), יטריף גם אתכם:



את Beck אני שומעת כמעט כל בוקר בתקופה האחרונה. האלבום החדש הוא הדבר הכי נכון לשמוע דבר ראשון כשמתעוררים.



אחרונים חביבים יהיו Angelic Circus, שאחריהם אני עוקבת לא מעט זמן. את השיר הזה אולי כבר שמעתם ברדיו הקצה או מהות החיים, עכשיו אתם תשמעו אותו אצלי. מיוחד, מלטף ונוגע. 




שבוע מצוין ומלא ומוזיקה חדשה. שלחו לי בבקשה. תודה!
Shira.T

תגובה 1:

  1. אנונימי7.12.2022, 10:32

    One 카지노사이트 technique that has emerged is using a VPN service that enables gamers to masks their authentic location and entry blocked sites. This web site is using a safety service to protect itself from on-line attacks. There are several of} actions that might set off this block including submitting a sure word or phrase, a SQL command or malformed information. Kangwon province where Kangwon Land is located was well identified as|often recognized as} a coal mining area.

    השבמחק