22.3.2014

KEEP SPINNING





לא משבר ולא בטיח.
גיל 30 מגיע. זה גיל מחייב, 30, מלא החלטות חשובות, מלא "דברים שרציתי להשיג עד גיל 30". סתם, לא באמת. חשבתי שאהיה הרבה יותר לחוצה, אבל יש בגיל הזה דווקא משהו ממש כייפי, במיוחד כשאני בעצמי נראית עדיין בת 24, 26 לכל היותר. מצד שני, איך שלא אסתכל על זה, 30 זה מחייב. זה מלחיץ (קצת), זה "סטייט אוף מיינד" אחר. אבל בגדול זה הכל שטויות. בקיצור, סתם עוד גיל. 



את Garden City Movment הכרתי ממש בחודשים האחרונים, אחרי ששמעתי את Entertaiment ב-88FM והתאהבתי קשות, עכשיו מגיע משהו שמחסיר פעימה מליבי. שיר מדהים וקליפ עוצר נשימה. הם יופיעו היו בפסאג', מומלץ בחום אדיר. 



ועוד אחד בשביל שתבינו את גודל הכישרון: 




איך פיספסתי אות הדבר היפה הזה? גורם לי לחשוב על כל הדברים האחרים שפספסתי בדרך ובטח אגיע אליהם מתישהוא.



הוציאה אלבום, מסתבר (או שאני טועה?). חוץ משיר אחד משעמם, הכל היה טוב בעיניי. אולי טוב מינוס בעצם. זה אחד הטובים משם.




מחר יוצא הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש של הקולקטיב (!), מרגש יהיה לשמוע ולשתף כאן סוף סוף שיר חדש שלהם. ממתינים בקוצר רוח.

 


גם את Helfer הכרתי ממש החודש, מודה שלקח לי קצת זמן להבין אותו, ועדיין לא נפלתי מהרגליים כמו עם Garden City Movment אבל עדיין נהנת מאוד מהמוזיקה שלו (ומהעיצוב המדהים של האלבום).



את Fink שמעתי לראשונה שר את Sort of Revolution, מאז לא ממש האזנתי לו. השבוע נשלח אליי השיר היפייפה הזה ונזכרתי בו שוב (תודה לשולח). יופי של שיר, קצת מלנכולי, אבל למה לא בעצם? שיר יפה, מילים יפות. חשכה מושלמת.



ולסיום, שילוב נהדר של Blood Orange אותם אני ממש חובבת לאחרונה יחד עם Florence והמכונה, אותם אני ממש לא חובבת לאחרונה, מה שיוצר קאבר נעים ומיוחד שמחזיר אותי קצת לימים בהם אהבתי והערצתי את Florence Welch.



יאללה, שבוע טוב כולם! נתראה ב- Foster ביום שני.
Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה