8.5.2014

Long Time No See




משהו מאוד מוזר קרה, יותר מחודש שלא כתבתי פוסט. זה מעולם לא קרה לי בכל שלוש וחצי שנות כתיבת הבלוג. אולי זה בגלל שהייתי שבועיים בחו"ל בלי מחשב, אולי זה בגלל שאני עסוקה יותר מהרגיל ואולי זה בגלל שטוב לי מידיי. לא לעניןן ומקווה שגם לא יקרה יותר בזמן הקרוב. ועכשיו, חזרה לעניינים!








הפעם בביקור השנתי בארה"ב לא הכרתי המון דברים חדשים, אך אשתף במה שכן הכרתי. הנה למשל שיר חדש ששמעתי כמעט כל שעה עגולה ברדיו:



את הדבר היפה הזה שמעתי ברדיו המכללות של פלורידה, כמו קול הקמפוס שלנו, רק שלהם. תחנה מצוינת עם התמקדות במוזיקה אלקטרונית. שיר מעולה להתעורר איתו בבוקר:



על החדש והמצוין של הבלק קיז טרם כתבתי או שיתפתי. בושה! בתור אחת הלהקות האהובות עליי אני מרגישה שהייתי צריכה כבר מזמן לשתף. מה שכן, חרשתי על השיר כהוגן, וגם שם, בארה"ב, שמעתי אותו לא מעט פעמים.



קוב, אהובי משכבר הימים הוציא אלבום חדש ומקסים, אבל יותר מהכל אהבתי את העיבוד שלו לשיר "על כל אלה", מדהים:



הקולקטיב בשיאם. זה היה רק עניין של זמן עד שהם יכבשו את העולם. הסינגל OTM יצא כבר לפני חודש וחצי בערך, הקליפ היפה בשבוע שעבר:



את Blood Orange שמעתי המון בתקופה האחרונה. במכונית של אחי הרדיו הלוויני תמיד על התחנה Indie Rock והתפלאתי לשמוע כמה אוהבים אותם גם שם. אז קבלו את הדובדבן שבקצפת, אחד השירים שאני הכי אוהבת בתקופה האחרונה:



סופ"ש נפלא,
Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה