5.2.2014

הכל קורה תמיד בזמן נכון




ואין טעם להקדים את המאוחר, ואין טעם לאחר את המוקדם. יש טעם לחיות את הרגע, כי הרגע הוא הרגע הנכון, בזמן הנכון. אין טעם לנסות ולחפש את מה שאין כעת. יש לחיות את הרגע כאילו הוא האחרון. יש לחיות חיי אושר. אין לרצות את מה שאין, יש ליהנות ממה שיש. 
ובכך עבר לו עוד שבוע, שבוע טוב יש לומר. דברים טובים קורים, כל הזמן. וכמה מוזיקה חדשה, כמה.




הדבר הראשון איתו אתחיל הוא הספר החדש של גלעד כהנא, "פיסוק של נעלמים". כהנא מספר שהספר נכתב על זמן בו אין יותר אנשים בעולם, אין עולם ואין כלום. אני מתחברת לכתיבה שלו ולתוכן שלה, ובמיוחד לזה (איתי תורג'מן מקריא - "היופי הזה"): את הספר אפשר להשיג בחנויות הספרים המובחרות או באתר 



Kyla La Grange בשיר שרשמית הרס אותי בשבוע שעבר, ריפיט עצבני לשיר מושלם וקליפ מדהים:



וכשביונסה הגיעה עם השיר הזה, אני ביליתי בחדרי, לכאורה ערב רגיל לחלוטין. ראיתי לינק עם שיר חדש לשיר שלה ובתומי נכנסתי לשמוע ולהסתכל. המלכה B האמיצה מפתיעה כל פעם מחדש ומותחת את הקו. מיותר להגיד ששמעתי אותו בריפיט עוד 5 פעמים לפחות. 



Lorde היא תופעה בעייני. הילדה בת 16 עם בגרות של 28. אפילו אפשר לראות שהריקוד שלה נראה מוזר לילדות (בגילה) שמסתכלות עלייה. האלבום שלה הוא אחד הדברים הכייפים והמיוחדים שיצאו בתקופה האחרונה. 



נותרו עוד 6 ימים לעזור לסאן טיילור לעשות מוזיקה. אתמול התעוררתי עם השיר הזה ובשנה הקרובה אני רוצה להתעורר עם עוד שירים שלו. עזרו לסאן טיילור לעשות מוזיקה >>>



אתמול ראיתי את הסרט "Her". לסרט עצמו לא אתייחס, כי אני לא בלוג קולנוע, מה גם שחוץ מלומר שהוא היה מביך אין לי איך לתאר אותו במילים אחרות. העניין הוא שנזכרתי שסקארלט ג'והנסון לא רק אחת הנשים היפות והסקסיות בעיניי, היא גם שרה יפה. לפני שנתיים לערך סקארלט הוציאה סדרת קאברים לטום וויטס ואני הייתי מכורה. אליו, זה הדבר היחיד הטוב שיצא מה- 120 דקות של הסרט. 



גם זה יפייפה >>>



הערב יום רביעי - מה שאומר שאני ב- Foster. בואו להגיד שלום ולשמוע מוזיקה טובה באמת.
Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה