18.2.2014

העיקר לא ללכת בתלם











ללכת בתלם זה לא בשבילי, אף פעם לא היה גם. כשהלכתי בתלם תמיד נחלתי בכישלון. רציתי לעשות את מה שכולם עושים רק כדי שארגיש שאני לא מקרה מיוחד ושגם אני יכולה ועושה את מה שכל הפאקינג עולם עושה. זה קרה לי רק בגיל 28 וחצי, כשפוטרתי מעבודתי המשעממת. הבנתי ונשבעתי שבחיי לא אחזור להיות שכירה במשרד משעמם, ושמבחינתי אני מעדיפה לא לחיות מאשר לחיות את החיים כמו כדור שלג שמתגלגל לו: להיות כזו שקמה בבוקר למשרד, לובשת מכנסיים מחויטים וחולצה מכופתרת, עושה עבודה לא מעניינת עם אורות פלורסנטים מתשע ועד שש. לא בשבילי. לא בשבילי. לא תודה. בהזדמנות זו אגיד תודה לזו שפיטרה אותי ואמרה לי "לכי תעשי מה שאת אוהבת". שנה וחצי אחרי אני יכולה להגיד על עצמי שאני אשכרה עושה את מה שאני אוהבת. כמה אנשים אתם מכירים שיכולים להגיד דבר כזה? פעם לא הבנתי את המושג הזה בכלל. ניסיתי להבין מה הוא אומר ואם אני מרגישה ככה. היום אני מרגישה את ורק את זה. כנראה ככה זה כשעושים מה שאוהבים.



לפני כשבוע נזכרתי בספייס גירלס וכמה אהבתי אותן כשהייתי קטנה ואיך כל מסיבה הייתה מלאה בשירים שלהן. חשבתי אם לשים אותם במקום שאני מתקלטת בו יבוא טוב, כי פתאום לשמוע את If you wanne be my lover זה מצחיק. עבר כבר מספיק זמן בשביל שזה יחשב טוב בקטע אירוני. ואז באה  ועשתה קאבר מושלם לשיר הזה. קראה לי את המחשבות, בדיוק בזמן. 




שבוע שעבר התארחתי ברדיו הבנתחומי בתכנית המצוינת של "המאזין" (עידו שחם). את עידו הכרתי בפורים, בדיוק לפני שנה, כשאני מחופשת לאלמנה. עידו סיפר כאן את הסיפור הרבה יותר טוב ממני, אפשר גם לשמוע את התכנית כאן.
רשימת השירים:
Beck - Blue Moon
Savior Adore - Dreamers
Cherches
Lorde - Team
ASTR - Operate
Garden City Movment - Enterteiment
Cat Power FT. Angel Haze - Mannhatan
Kyla La Grange - Cut your teath
Valerie June - Wanne be on your mind
Alt-j Dissolve me
Doing it right - daft punk ft. panda bear
after life - arcade fire
ASTR - R U WITH ME




























Beck היה הראשון שהתחיל את התכנית שלי, השיר היפיפה הזה הוא רק חלק קטן מאלבום חדש ומרגש "Morning Phase" (כאן אפשר לשמוע את כל האלבום).



חדש וטוב ל-  Niki De Saint Phalle / Soko / Aaron Rose פלוס קליפ משגע.



מסיימת עם החדש של הדרקון שראיתי שנה שעברה בפריז בפסטיבל Rock en seine. איזה שיר מושלם. 



מחר מתקלטת ב- FOSTER, נא לבוא מוקדם. שבוע סוף. 
Shira.T

2 תגובות:

  1. אחלה פוסט. רק תיקון - MO - היא זמרת ולא הרכב :-)

    השבמחק