9.11.2013

פסקול סוף קיץ




השבועיים המשוגעים האלה נגמרו. סוף, סוף. עכשיו אני רוצה לנוח. המוח שלי עובד נון סטופ והגוף שלי קורא לי להפסיק. די. וכמעט חורף, וכמעט קר. עוד רגע זה מגיע. עוד רגע והקיץ כבר יהיה רק ערימת זיכרונות. אתה שהכרתי בקיץ תישאר רק זיכרון. הלילות איתך ישארו רק חוויות. השמלה שלבשתי כמעט כל שבוע, היא תזכיר לי את הלילות החמים והמחויכים על הספסל ברחוב פרישמן. הבית הראשון של השיר ששמעתי יישאר פסקול קיץ 2013. ואת, את בכלל לא היית חלק ממנו. חלק מהקיץ הבלתי נשכח הזה. ואתה שנטשת מבעוד מועד, שאכזבת, שהבאת איתך ענן של טוב ומיד אחרי זה גשם. אתה לא חשבת מספיק. ואני. אני מוכנה לחורף. 



כדאי לאמץ:
שהגוף צריך לנוח
שהחיים מזמן כבר התחילו
שצריך לעשות מה שכיף ולא מה שנכון 
שתקופה תמיד נגמרת ולשם כך היא נקראת תקופה 
שחברים טובים הם כמו משפחה



השבוע חבר הכיר לי את הדבר היפיפה הזה שעונה לשם Valerie June. פס קול מושלם לימים האפורים. היא בת 31, מגיעה מטנסי, יפייפיה עם שיער מטורף. כשאני שומעת דברים יפים כאלה אני תוהה לעצמי כמה כאלה עוד יש, שמסתובבים בעולם ומחכים שמישהו ישמע אותם. 



The Naked And Famous שחררו עוד קליפ מהאלבום החדש. המילים היפות מוקדשות לאמא של הסולנית שנפטרה כשהייתה צעירה. 



אני מקבלת הרבה המלצות למוזיקה. זה כיף לי וזה נחוץ. בדרך כלל אני סקפטית לדברים ששולחים לי, אבל היום קיבלתי המלצה ממש טובה ומיוחדת.



Lorde הוא שם הבמה של Ella Maria Lani Yelich-O'Connor. אני אוהבת את השילוב של הפופ עם ההיפ הופ ואם תקשיבו טוב תוכלו למצוא כמה קטעים אלקטרונים. כל זה והיא רק בת 16. שיחקה אותה הניו זילנדית הקטנה. כאן תוכלו לשמוע לשמוע את האלבום המלא והמעולה. 



הריפיט השבועי שלי:



שבוע מלא במוזיקה טובה.
המלצות למוזיקה יתקבלו בברכה, במייל shiratamary@gmail.com.
Shira.T

תגובה 1:

  1. The maximum amortization in Canada is 25 years or so on down payments lower than 20%. mortgage payment calculator The larger the sum, the sooner you'll be capable to own your house outright. mortgage calculator canada

    השבמחק