10.8.2013

הלהקה שעשתה לי את השבוע // J.Viewz





עובדה 1: אני הולכת להרבה הופעות, עובדה 2: כשאני מתלהבת מהופעה, זה נשמע כאילו היא הייתה ההופעה הכי טובה שראיתי בחיים שלי, עובדה 3: ההופעה של J.Viewz שראיתי ביום חמישי בערב הייתה אחת ההופעות הטובות ביותר שראיתי. עכשיו כל מה שאני רוצה לעשות הוא להעביר לכם בכתיבה כמה שהיה מדהים, כמה שהרגשתי את המוזיקה נכנסת לתוכי ומרגשת אותי עד כדי דמעות וכמה שכשאני נמצאת במצבים האלה אני מרגישה שהמוזיקה היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלי, וכמה שזה בדיוק אבל בדיוק המקום שאני צריכה להיות בו.



דברים שלמדתי השבוע:
1. מספיק לי 30 שניות משיר בשביל להחליט
2. אין כמו תל אביב
3. יונתן דגן גאון
4. עשייה יוצרת מציאות
5. רחוק מהעין רחוק מהלב 
6. צריך לסגור פינות
7. כשישנים פחות עושים יותר
8. כשעושים יותר מרגישים נפלא





הגעתי לשוני מתרגשת, לא יודעת מה מצפה לי. זאת הפעם הראשונה שאני הולכת להופעה של J.Viewz. כבר כשנכנסתי למבצר הקסום הזה הרגשתי את האנרגיות המדהימות. חמש דקות אחרי זה נכנס האור וההופעה התחילה עם הדבר הזה.



ברגע אחד המקום התמלא באנרגיות מטורפות. כולם רוקדים, כולם מוקסמים. שמחתי כל כך שהמקום היה מלא עד אפס מקום ושהמופע היה סולד אאוט. זה לא עניין של מה בכך שאני נסחפת ברגע אחד. אלה מכם שמכירים אותי יודעים שאני לא קלה במוזיקה. יש בי מן הביקורתיות, אני פלצנית ולא קל להרשים אותי. אני חושבת שזה משהו לגיטימי, בכל זאת, אני שומעת וצורכת כל כך הרבה מוזיקה, בטח שיותר מאדם ממוצע. כאן ברגע אחד זה תפס אותי. ליונתן דגן, הלא הוא הסולן והמוח מאחורי J.Viewz, יש כריזמה ויכולת הנעה עצומה כל כך, שאני בטוחה שכל אחד שהיה בהופעה הרגיש.



זה לא ממש משנה לי אם תקראו לזה מיינסטרים או אינדי, זה לא משנה לי אם שומעים אותם בגלגל"צ או ב 88. הדבר המדהים הזה, הפרויקט הנעים והמיוחד הזה הוא כל כך טוב, שממש לא אכפת לי לאיזה תווית תכניסו אותו. בא לי שכולם ישמעו את זה ושכולם ירגישו כמוני כשהם שומעים את Far Too Close



החוויה האישית שלי מההופעה של חברות המוכשרים האלה הייתה אדירה. יותר מאורגזמה מוזיקלית, ויותר מהרגש המשוגע שעלה לי כששמעתי את השירים האלה, הרגשתי שאני במקום הנכון. שהחיבור שלי למוזיקה הוא מוחלט, שהעשייה של מר דגן נותנת לי השראה עצומה ויותר מהכל: הרגשה שהכל, אבל הכל אפשרי. 



מאחלת לכל אחד מכם לחוות את מה שאני חוויתי שם באמפי שוני. 




































J.Viewz בפייסבוק
J.Viewz ביוטיוב
Shira.T

2 תגובות:

  1. פוסט מדהים!! הצלחת לתאר במדויק את מה שעובר בי כשאני שומעת אותם. שנזכה לעוד הרבה הופעות כאלו :)

    השבמחק