17.8.2013

השירים שעשו לי את השבוע




ממש כמו כל אדם, אני מידיי יום מכירה אנשים מכל מיניי מקומות שאני נמצאת בהם. אנשים זה קטע. או שהם לא אומרים כלום, או שהם אומרים יותר מידיי. אלה שאומרים יותר מידיי, איתם יש לי בעיה. אלה שזורקים דברים גדולים מידיי ומהר מידיי. הריי שאי אפשר ברגע אחד לומר דברים גדולים כל כך, זה לא הגיוני. מילים הם רק מילים, ואני לא פעם אמרתי שמעשים הם אלה שנחשבים. מילים נאמרות מהר מידיי. נזרקות לאוויר כאילו כלום. צריך לחשוב לפני שאומרים.








דברים שלמדתי השבוע:
1. אין מקום כמו הבית
2. צריך לחשוב לפני שאומרים
3. שום דבר לא ברור מאליו
4. חודש ההופעות בשיאו
5. מילים הם רק מילים 
6. כל פעם הדרך מתקצרת
7. צריך לעשות מה שרוצים לעשות
8. צריך להיות מי שרוצים להיות



הופה איזה כיף! חדש ל- Kings Of Leon. הם תמיד באים לי טוב החבורה הזאת. תמיד כיף לי לשמוע אותם. אבל אני לא משוגעת עליהם. הם מבחינתי להקה פרווה, הם לא מרטיטים לי את הלב ואני לא נטרפת על שום שיר שלהם. 



אם כבר מדברים על טירוף ושירים שמרטיטים לי את הלב, מי אם לא Arctic Monkeys שיגרמו לי להרגיש כאילו בא לי להתפוצץ. שיר חדש, קליפ חדש. אותו טירוף שוב, מהתחלה. לופ, ריפיט, ריפיט, ריפיט. תיהנו.

 

לרוב כשאנשים שומעים שאני אוהבת את הבנות HAIM הם מגלגלים עיניים. ואני שואלת, למה? הן מוכשרות ויש להן שירים שעושים לי כיף. כשבא לי משהו לא מחייב ולהתחבר לשורשים האמריקאים שלי, אני שמה פליי ונהנת.

 

Placebo הוציאו קליפ חדש לשיר Too Many Friends מתוך האלבום שיצא בספטמבר. שיר מצוין וקליפ מדהים שצריך לראות כמה פעמים כדי להבין. יש אפילו חידה בסוף! תראו לבד.



אוגוסט הגדול וחודש ההופעות ממשיך! Regina Spector שוברת הלבבות, זו שהזכירה לי לא פעם כמה מוזיקה היא דבר מדהים, היא, בכבודה ובעצמה תופיעה בקיסריה בסוף השבוע הבא. אין מושלם מזה. מחכה בכליון עיניים. 



אפרת לוטנברג, אחת היוצרות המרגשות שאני מכירה, תופיע ביום שני הזה בלבונטין. כתבתי עלייה כאן והכל אמת לאמיתה. תבואו ותראו שגם אתם תרגישו כך בדיוק. קליק לאיוונט. 



Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה