2.8.2013

השירים שעשו לי את השבוע





כל שבוע אני כותבת על משהו אחר שעניין אותי ובדרך כלל אני מתחילה את הפוסט בלכתוב את הפסקה הזו. הפעם התחלתי הפוך, קודם שירים שעשו לי את השבוע ובערו בי ורק אחרי הגעתי לכאן. כשהתחלתי לכתוב הדבר הראשון שקפץ לי לראש היה שהמוזיקה בפוסט הזה מעולה. אז על זה בדיוק אני רוצה לכתוב: מעטים הפוסטים שקלים לי לכתוב או שאני לא צריכה לנבור ולחפש מוזיקה חדשה. כאן היה בדיוק ההפך, הייתי צריכה לעצור את עצמי. אני בפה מלא אומרת שהפוסט הזה מלא במוזיקה משובחת שמשגעת אותי בשבוע האחרון. תיהנו. 




דברים שלמדתי השבוע:
1. חצי יום בהוד השרון ואין לי אוויר
2. התכנון הוא מהשטן
3. אף אחד לא יחליט לי איך אני מרגישה
4. Foster הוא הבר הכי טוב בתל אביב
5.  כנראה שאני לא בנויה לגדל כלב
6. משנה מקום משנה מזל 
7. מילים כמו חול ואין מה לאכול
8. העצמאות טובה לי


אני לא יודעת איך זה קרה, אבל אני קצת מכורה ל- Mumford & Sons. אם חושבים על זה רגע, הם כל כך לא אני, המוזיקה שלהם רחוקה מהמוזיקה הרגילה שאני שומעת, אך אם זאת הם לא עוזבים אותי. נדבקתי אליהם חזק. אם שבוע שעבר השיר האהוב עליי היה Lover of the light, היום זה השיר  הזה: (המילים קורעות אותי, כל פעם מחדש).



ואם מדברים על שירים שנדבקים אליי, על להקות ומילים: Arctic Monkeys בכל הכוח. אני מתה על זה שהם מצד אחד קולים, רוקנרול, היפסטרים מלאי סקס אפיל, אבל במילים שלהם הם רומנטיקנים חסרי תקנה. הרבה יותר יפה בעייני מאשר לספר סיפורים על זה שאתה רומנטיקן ולהיות ההפך. השיר הזה לא יוצא לי מהראש שבוע שלם והקליפ הזה מטריף אותי (ואלכס טרנר הוא מלך ורק בן 27). 



Step של Vampire Weekend נגלה אליי רק בימים האחרונים. מיד שמעתי אותו 5 פעמים ברצף. כמו שמהר עלתה ההתלהבות, כך היא גם ירדה. שיר מעולה בעייני, רק שהוא נמאס עליי מאוד מהר.



שבוע הבא אני הולכת להופעה של J.views, איזה כיף לי.
בכלל אוגוסט הוא חודש ברוך בהופעות מעולות. אני מכינה את עצמי לאירוע, בינתיים שמעתי את השיר הזה בריפיט, ש
מזכיר לי את M83 בהרבה מאוד בחינות. הקליפ מהפנט. נא להגביר.

 


וגם את זה.



גילוי השבוע: Ivan & Aloysha באים מסיאטל (!) ואם מדברים על אינדי שמינדי, זה הדבר. מסוג הלהקות שמתפרצות בקצב מטורף. תזכרוו מה אני אומרת, חצי שנה והם בטופ. 



שמרתי את הכי טוב לסוף. החדש של The Naked And Famous השאיר אותי פעורת פה. אני כבר הרבה מאוד זמן אוהבת אותם, ותמיד הם באים לי טוב באוזן, אבל זה כבר עבר את הגבול. אם תשאלו אותי איזה סוג מוזיקה אני אוהבת, אז זאת, זאת בדיוק תהיה התשובה - השיר הזה. לא יעזור, אני בחורה של אינדי ולא משנה מה אעשה, זה מה שאני אוהבת. הכינו את השטח לשמוע את אחד השירים הטובים ביותר שלהם:



Shira.T

2 תגובות:

  1. אנונימי3.8.2013, 9:08

    !לא יודע איך זה קרה אבל אני מכור לבלוג שלך

    השבמחק