16.6.2013

השירים שעשו לי את השבוע/ לעשות מה שאתה אוהב





אין לי רגע דל. לא אגזים אם אומר שאלה השבועות העמוסים בחיי מאז שאני זוכרת את עצמי. אני באמת לא זוכרת ימים כאלה. ומה הכי כייף בכל חוסר השינה הזה? שהכל עמוס בדברים שאני בוחרת לעשות ולא במישהו שמכתיב לי מה לעשות מתי ולמה. ברגע שהבנתי שזה הדבר שהכי חשוב לי, הפסקתי לשמוע את רעשי הצד, את האנשים, את הביקורת שלהם ואת הביקורת שלי על עצמי ושמתי פול גז. זה מרגיש נפלא.


דברים שלמדתי השבוע:
1. צריך ליהנות מהשקט
2. שינה זה מותרות
3. לא קל להיות אינדי
4. גם מהדבר שאתה הכי אוהב לעשות נמאס


מיה יוהנה הוציאה קליפ יפיפה לשיר קסום. השיר הופק על ידי ארנון נאור- Sun Tailor אותו אני כה אוהבת. בשמיעה ראשונה חשבתי שזה לגמרי Mazzy Star בערבוב של Sun Tailor. מאוד יפה.



ואם בקליפים חדשים עסקינן, הקליפ החדש של The XX ל- Fiction כל כך אקס אקסי.



ונמשיך בעניין הקליפים: דניאל דור הוציא (כתב וביים) קליפ דוקומנטרי מקסים אליו התחברתי מאוד. הוא עוסק בחלומות ובמסע לעשות את מה שאתה אוהב. מדהים איך אנחנו מתעסקים בזה כל כך הרבה, ב"לעשות משהו שאתה אוהב". מצד אחד זה אמור להיות כל כך טבעי, מצד שני זה ממש לא עניין של מה בכך. עולם מוזר. אם לא נעשה מה שאנחנו אוהבים, מה נעשה? "מסתבר שלפעמים אתה לא יודע מה אתה אוהב באמת"

 
גיטלה היפה והעדינה תופיע בבית היוצר ביום שלישי הזה. אני אמנם לא אוכל להגיע, אבל היא תהיה שם לרגש אתכם. ערבוב של ג'וני מיטשל, בוב דילן ופליט ווד מאק. מקסים.
 

הקולקטיב המגניב חורשים עכשיו את אירופה בסיבוב הופעות מסוקס. איזה כיף! האינסטגרם שלהם עכשיו פתוח אז אפשר לעקוב אחרי הכיף שהם עושים @joinacollective

 

חדשות חמות!
התחלתי לדג'ה בבר שכונתי קטן וחמוד, פעם פעמיים בשבוע אני שמה את המוזיקה שאני אוהבת, אינדי משובח וטוב. פרטים נוספים בהמשך. 
פתחתי חנות אינטרנטית חדשה, יפה ופשוטה לתפעול. בחנות אני מציגה כרטיסי ברכה שאני מעצבת: תמונות שצילמתי + משפטים שכתבתי. אתם מוזמנים להיכנס, לשוטט ולהזמין כרטיס עד הבית. הנה לכם דוגמא:
היוטיוב שלי המשיך לנגן והשיר היפיפה הזה הופיע, נזכרתי כמה אני אוהבת אותו.



Shira.T

2 תגובות:

  1. אנונימי16.6.2013, 1:59

    השיר של מיה יוהנה מקסים. גם לי הוא הזכיר בשמיעה ראשונה משהו אחר (את How To Disappear Completely של רדיוהד).

    השבמחק
  2. היי, פוסט מקסים.
    באיזה פונט השתמשת לKeep Dreaming?

    השבמחק