24.6.2013

השירים שעשו לי את השבוע




מוזיקה מובילה אותי למקומות מעניינים. היא מובילה אותי לשיחות מעניינות עם אנשים, היא הקשר בין שני אנשים זרים. כשבנאדם מבין מה אני מרגישה כשאני שומעת שיר זה שווה הכל.  

דברים שלמדתי השבוע:
1. הפאסון בא בשקט ובעדינות
2. זה לא הגיל, זה התרגיל
3. צריך לשמר את השיא
4. אני אוהבת את החיים שלי



אני חייבת להתחיל בחדש של Arctic Monkeys. אף פעם לא הייתי נלהבת מידיי מהמוזיקה שלהם, אבל ואו, איזה שיר טוב. הם פשוט עושים לי את זה. מגניבים יותר מתמיד.



בשבוע שעבר ראיתי את הסרט Cafe de Flore בסינימטק. באתי בלי ציפיות ואפילו לא ידעתי על מה הוא. לא לקח הרבה זמן עד שאהיה מהופנטת למסך הגדול. סרט מדהים. במיוחד התחברתי למשפטים של אחד מגיבורי הסרט על מוזיקה ואיך היא משפיעה עליו. מרגש, עצוב ונוגע, אחד הסרטים היפים ביותר שראיתי לאחרונה. מומלץ בחום + סאונד טראק משובח. מציג בסינימטק, לכו לראות. תביאו טישו.



אם יש משהו שאני אוהבת זה למצוא ולהכיר שירים סתם כך, במקרה. הנה למשל שיר שהכרתי לגמרי במקרה. מאז ששמעתי אותו אני מטורפת עליו. זה בדיוק מה שאני אוהבת. איך אסביר את ההרגשה שהשיר הזה עושה לי? בא לי לרקוד כשאני שומעת אותו, הוא מכניס אותי לאווירה ומצב רוח מאוד מיוחד. אז תודה לאותו בחור שבמקרה הכיר לי את השיר ואפילו לא יודע. תודה רבה.



אינדי רוק אוסטרלי Boy & Bear. איזה כייף של קאבר. אין כמו קאבר שמשנה את השיר מקצה לקצה. 



היום בשעה 22:00 בלבונטין 7 יתחיל מופע ראשון בסדרת המופעים - אלבום בלב ים בהפקת חבית הדגים שאני כה אוהבת. קאמי מלץ, גרמן רייטרמן, איתמר רוטשילד ובציר 76 - יבצעו את כל שירי האלבום "שינויים בהרגלי הצריחה". אני אהיה שם וממליצה בחום להגיע. נתראה.



Shira.T

3 תגובות:

  1. אני ממש אוהבת את הבלוג שלך, יצא לי להכיר אותו בשבוע שעבר ואת נפלאה, אפילו כתבתי עליו בבלוג האישי והסודי שלי, כדי שאזכור אותך. פשוט כיף גדול.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה טולי, תמיד כיף לשמוע ומחמם את הלב לדעת את זה. תמשיכי לשמוע ולהתעדכן :-)

      מחק
  2. ישלי שאלה, איך את מצליחה שהתצוגה של הקליפים מ-יוטיוב תהיה כה גדולה? אני לא מוצאת אפשרות כזאת בבלוגר

    השבמחק