29.4.2013

החזרה לארץ - חלק 3 ואחרון





ובחזרה לאמריקה. הרבה דברים קרו שם בשלושה שבועות. אני פה שבועיים וכבר שכחתי שהייתי שם. יש משהו מלא השראה באמריקה הגדולה, תחושה של "אני יכול הכל". פה אין לי את התחושה הזו, אני מרגישה שאני ממש צריכה "לייצר" אותה. אבל בגדול ובסך הכל, אני חייבת להגיד שעם כל מה שקורה פה, עם הקיץ שיגיע ועם הדברים המעצבנים שאנחנו צריכים להתמודד איתם, דיי סבבה כאן. לא יודעת מה אתכם, אבל כרגע לא הייתי רוצה להיות בשום מקום אחר. רק כאן.




דברים שלמדתי השבוע:
1. צריך לנסות  
2. אני בחורה שפויה בלי שריטות
3. כלב נובח גם נושך
4. חייבים להתחיל עכשיו!
5. הכל יחסי


חייבת להתחיל בדבר היפה ביותר שקרה שבוע שעבר: צביקה פורס והאיפי החדש - Petite Nature.
השירים החדשים נשמעים כמו משהו שאני יכולה לצלול אליהם בכל זמן ובכל עת. במיוחד אהבתי את השיר
I Believe, חלקכם יגידו שהוא קיטש', אני אוהבת את השיר וכבר סגרנו על זה שאני חובבת קיטש'. כאן תוכלו לשמוע את האיפי ובינתיים, הנה השיר שבגללו התאהבתי בצביקה. 



את Tame Impala האוסטרלים שומעים רבות ברדיו הלוויני, ובמיוחד השיר הזה. אני אוהבת את השיר, את הקליפ ואת הסטייט אוף מיינד שהוא נותן לי להיות בו. 



על C2C שמעתי בכל פינה באמריקה הגדולה ועכשיו הגיע הזמן המאושר לשים אותם כאן. מדובר בארבע דיג'יים צרפתיים וסופר מגניבים. לפני שאתם לוחצים על כפתור הפליי, מזהירה אתכם - זה ממכר. 




ועכשיו לכמה הודעות מהנות:
1. עמוד הפייסבוק הגיע ליותר מ- 700 אוהדים ולכבוד המאורע המשמח אני מעניקה תיק שעיצבתי במיוחד, לחמשת הראשונים שיעלו על הוול שלהם פוסט מהבלוג שהכי אהבו ויתייגו את העמוד (ShiraT). אתם עדיין יכולים להשתתף ולשתף. 


2. ביום חמישי כמה מחבריי הטובים יעלו על הבמה של סאבליים ויעשו ערב שכולו קאברים לדייב מתיוס בנד. הייתי כבר בכמה הופעות שלהם ואם אתם מאוהדי הדייב (וגם אם לא) אל תחשבו פעמיים. סאבליים, חמישי 2/5/13, 21:00. קליק לאיוונט בפייסבוק // קליק לעמוד הפייסבוק. נתראה שם!


בחזרה לכאן: הנה אחד הדברים היצירתיים ביותר שראיתי בזמן האחרון. קאבר אדיר לשיר Karma Police, וכשאני אומרת קאבר, אני מתכוונת לפאקניג קאבר! רותם שפי והצ'לנית ליאת סבא לקחו את השיר המוכר והאהוב והוסיפו לו צלילים שאף אחד לא חשב עליהם קודם. זה מדהים.



לאסתר רדא מלא פנים. כולן יפות. כולן מוכשרות ובקליפ החדש לשיר Life Happens תראו בדיוק על מה אני מדברת.



Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה