3.11.2012

השירים שעשו לי את השבוע




החזרה לשגרה מעניינת. מצד אחד זה כיף לקום בבוקר למקום ש"צריך" אותך, לדעת שאתה עוד בורג במערכת, לדעת שבלעדייך יהיה הרבה יותר קשה. מצד שני, קשה לשבת בחדר עם עוד שישה אנשים שרוצים לשמוע גלגל"צ ואני היחידה שרוצה לשמוע 88. אז כרגע מה שקורה זה שאני אשכרה כבר שבועיים נאלצת לשמוע את התחנה הבלתי נסבלת הזו ואני מתחרפנת מזה. למרות שפה ושם אני מצליחה להשתלט על הענינים ולהעביר ל-88, עדיין, הרוב שולט. הם בינתיים מנצחים, אבל אני לא מתייאשת.










דברים שלמדתי השבוע:
1. אסור להתייאש
2. לא באים לפגישה עם ג'ינס קרעים
3. כל הטמטום יוצא בחמישי
4. ההמבורגר של רוטשילד 12 הכי תמיד בעיר
5. עבודה פותרת הרבה בעיות
6. עברתי לשמלות וחצאיות בלבד
7. העיר הזו כבר לא מרגשת אותי
8. אף אחד לא שואל אותי אם אני מוכנה לשבוע חדש

את השיר הזה של M83 דווקא אחותי הכירה לי. כששמעתי אותו פעם ראשונה שמעתי אותו עוד שבע פעמים אחרי. כשהקשבתי למילים לא הפסקתי לדמיין את הסיפור הזה בראשי, שוב ושוב.

"I'm gonna jump the walls and run
I wonder if they'll miss me?
I won't miss them.
The cemetery is my home
I want to be a part of it,
Invisible even to the night.
Then I'll read poetry to the stones
Maybe one day I could be one of them...
Wise and silent.
Waiting for someone to love me.
Waiting for someone to kiss me.
I'm fifteen years old
And I feel it's already too late to live.
Don't you?"




את ענבל דימרי הכרתי דרך התכנית של בועז כהן. כשחיפשתי קצת עליה גיליתי שהיא רק בת 21. איזה כייף לה. היא כל כך מוכשרת והיא גילתה את זה בגיל צעיר, זה מדהים. כאן תוכלו לשמוע את הבנקמפ המלא שלה.



לא התגעגעתי לשביזות של יום שבת. כל כך הרבה זמן לא הרגשתי אותה. ברגע שנכנסים ללו"ז השבועי זה בסדר, אבל בשבת בערב אתה מרגיש את כל השבוע על הכתפיים שלך. אתה מנסה לא לחשוב על זה אבל זה ככה. וכמעט תמיד אתה לא מוכן מספיק נפשית ופיזית לשבוע שיגיע. אבל הוא בסוף תמיד בא, גם אם תרצה וגם אם לא.



העיר הזו כבר לא עושה לי את זה. זה מוזר לשמוע אותי אומרת את זה, כי אני תמיד הייתי מקום ראשון בשימור השם הטוב של תל אביב. הבעיה היא שאני כבר לא רוצה את הצדדים המגניבים שלה. אני רוצה רק את הדברים השליליים, את הדברים המעפנים, הבינוניים, הסתמיים. ואני באמת רוצה לחזור לראות כמו שראיתי פעם, אבל אחרי שמרכיבים משקפיים שמראים לך דברים כל כך יפים למשך הרבה זמן, קשה לראות דברים כמו פעם. חבל.



זה שיר מגניב. גם המילים מדליקות וגם הקליפ. אני כבר חצי שעה רוקדת לצליליו. וגם הרקדנית עשתה לי חשק. 



שבוע טוב מלא השראה ותובנות. ואם אפשר שיהיה קצת קר, זה יהיה נהדר. אמן.


Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה