10.1.2016

BLOWS MY MIND




אתמול ישבתי עם חבר שאמר לי שמזמן להקה או שיר לא הלהיב אותו, לא הבנתי איך זה יכול להיות, הריי יש כל כך הרבה דברים יפים וטובים בזמן האחרון אז התעקשתי להשמיע לו את כולם. הוא אכן התלהב (או אולי כבר השתגע ממני אז הכריח את עצמו להתלהב). בכל מקרה, קמתי הבוקר עם שליחות, וכדי שאף אחד מהקוראים שלי לא יישאר אדיש למוזיקה, הכנתי לכם כמה שירים מוצלחים שהעיפו אותי בתקופה האחרונה. ספרו לי מה הכי אהבתם.

RATATAT
אז אם כבר מדברים על להעיף, זה בהחלט TATARAT. זה לא עניין מובן מאליו בכלל ואני מוצאת את זה מאוד קשה למצוא דברים כאלה ביום יום. ואז מגיע משהו שבאמת באמת מעיף אותך. קבלו, TATARAT.



School Of Seven Bells
את השיר הזה הכרתי בביקור במיאמי. שיר עם קצב באמת מיוחד ויותר מהכל, עושה מצב רוח טוב. ספרו לי מה אתם חושבים עליו, זה מעניין אותי.



Majical Cloudz
נכון יש את השירים האלה שבביט הראשון תופסים אתכם? גם אם אתם באמצע שיחה חשובה או עניין אחר, פתאום אתם שומעים משהו נעים שמוציא אתכם מריכוז וכל מה שאתם עכשיו עושים הוא רק להאזין לו? אז השיר הזה. איזה קליפ מוזר, או שאולי לא הבנתי? 



Omer Netzer
אז כאן אני חושבת שמדובר בסיפור אהבה. כששמעתי אותו פעם ראשונה חשבתי שאני שומעת את Ben Howard שאני כל כך אוהבת, אז שיזמתי את השיר ופתאום אני רואה עומר נצר. משם הדרך להתאהבות הייתה מאוד קצרה. וכמו שאני אוהבת, חרשתי וחרשתי וחרשתי את השירים שלו. בלי סוף אני חרשתי ומצאתי שזה אחד השירים היפים ביותר.



Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה