12.1.2016

אפליקצית 99FM - מסקנות



אז יותר מידיי זמן שמעתי על אפליקציית המוזיקה של 99FM מכל מיניי אנשים שחיפשו דרך טובה לצרוך מוזיקה. הבוקר החלטתי לנסות אותה. 
גילוי נאות קטן: תחנת הרדיו היחידה שאני מאזינה לה היא 88FM, וגם זה רק בבוקר ("רוקר טוב" 8-10). לאחר מכן אני מאזינה לפלייליסטים שלי בעיקר, למה שיוטיוב מציע ולמה שהחברים המוזיקלים שלי מפרסמים. הגעתי למשרד, הדלקתי את המחשב ונכנסתי לאפליקציה: 

מעוצבת יפה (קצת מעוצבת מידיי לטעמי, אבל צרות של עשירים) ונעימה למשתמש. שוטטתי בין הקטגוריות "לרקוד רגאיי", "בועטים ברכות", "רובצים בסבבה שלנו", אלוהים, איך הכל נשמע רע בעברית. נכנסתי כמובן ל"שירים שאין ברדיו" ולתת נושא "מיינסטרים זה סחי" (אגב, זה הכי סחי לכתוב את זה) ונתתי לפלייליסט לרוץ כל היום. 

רוב היום הייתה אחלה מוזיקה, אמנם לא היה משהו אחד שלא הכרתי קודם, אך אם זאת הפלייליסט היה מעודכן עם אינדי טרי , Tv On The Radio, Tame Impala, Chet Faker, Beirut, Arcade Fire וכו', או שמא האינדי המיינסטרימי. בסדר, גם לשמות הנ"ל לא ציפיתי.

כמה בעיות היו שם: 
קודם כל הפלייליסטים תמיד אותו הדבר, כלומר, אם עכשיו אני נכנסת שוב לסט "שירים שאין ברדיו" יהיו אותם שירים בדיוק, קצת מבאס.
עוד בעיה קצת יותר מבאסת הייתה שאי אפשר לראות את שם השיר שמושמע עכשיו, מוזר אה? חיפשתי אבל לא מצאתי, קצת מפספס את רעיון הלהכיר מוזיקה חדשה. 
ולבעיה האחרונה - אי אפשר להעביר שירים, כלומר, אפשר כשעומדים על הסמן, אבל זה לא נוח ולא מדויק. 

לסיכום...
אחלה דבר! הגיע הזמן שמישהו ירים אפליקציית מוזיקה. האפליקציה אמנם פונה לסוג אוהבי המוזיקה היותר מיינסטרימי, כאלה שמחפשים פלייליסטים חמודים להעביר איתם את הזמן ולא מחפשים עכשיו את הלהקה הבאה שתפוצץ אותם, אבל משלבת אינדי איכותי למתחילים. בקיצור, מומלץ! 

ספרו לי מה חשבתם, הקשיבו כאן.

Shira.T



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה