19.11.2015

Take A Fiver >>







הראיון של ראין אדאמס שואל את טיילור סוויפט שאלות על האלבום, על המילים ועל השירים כל כך סיקרן אותי. ואני עדיין לא נרגעת מהדבר המטורף שעשה אדאמס - לקחת את השירים הסופר קיטשים של סוויפט ולהפוך אותם ליצירת מופת, זו התעלות בכל מובן אפשרי. 



בינינו, גם את סוויפט אני מאוד אוהבת, השירים שלה בסך הכל עושים כיף ומחזירים לי את הרצון לחזור להיות ילדה שלא אכפת לה מכלום.


קחו לכם לכם את אחד הקאברים הכי מוצלחים.





השיר החדש של J.Viewz יחד עם Milosh מ- Rhye גורם לי לרצות להתאהב. לרצות לשבת במרפסת כשבחוץ גשם שוטף ורק לשמוע אותו בריפיט, חזק חזק. כל כך כל כך יפה. 



אני לא מבינה למה החורף מסרב להגיע. יום של גשם, ואחר כך שבועיים של קיץ. הריי זה בדיוק הזמן שלו להגיע, אמצע נובמבר. בשנה שעברה בזמן הזה היה קר וגשום ואפור, יאללה - בוא! מה שמזכיר לי שבזמן האחרון קיבלתי יותר מידיי בקשות לפלייליסט חורף, אז פלייליסט חורף, בינתיים רק ההתחלה:



השבוע ביקשתי בעמוד הפייסבוק שלי המלצות לאלבומים שיעיפו אותי, כמו האלבום עוצר הנשימה של The War On Drugs. קיבלתי כמה המלצות, אבל הטובה ביותר הייתה על Mac Demarco, כיף לחורף.




אהובתי הנצחית, אלניס מוריסט, יודעת גם לצחוק על עצמה. אני אוהבת אנשים שלא לוקחים את עצמם יותר מידיי ברצינות, גם אני קצת כזו, כמובן לא כמו שהייתי רוצה, אבל זה גם מה יש. קבלו את גרסת Ironic, שנת 2015. 



Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה