6.8.2015

Take A Fiver >>






כל כך הרבה הופעות מדהימות מגיעות אלינו בעתיד הקרוב מאוד, ביניהם Alt-J שבטוח יעשו לנו ערב בלתי נשכח ב-23 לחודש ו- Rhye המדהימים שיופיעו ב-8.11. כרטיסים כאןכל פעם שאני שומעת את השיר הזה אני מתאהבת. כל כך הרבה רגש שהוא מעביר שלפעמים זה פשוט יותר מידיי.



אני מתפלאת שעדיין לא כתבתי על ועדת חריגים. במיוחד אחרי ההופעה המרגשת שלהם ב- KEXP
זו הזדמנות מצוינת להכיר אותם, שנייה לפני ההופעה שלהם שבוע הבא (כל הפרטים כאן).  
מדובר באחת הלהקות המרגשות והמעניינות ביותר ששמעתי בתקופה האחרונה. שוגייז ישראלי איכותי שאתם חייבים לשמוע. מומלץ לקנות כרטיסים מראש.



זה לא סוד שיש לי קראש היסטרי על מר גלעד כהנא. אני נמסה מכל פוסט שהוא כותב ומכורה לראיונות איתו. שלשום יצא שיר הנושא מאלבום חדש שלו. מילים נוגעות של גלעד כהנא, בימוי ואנימציה גאוניים של שריאל קסלסי. "אפריקה שלי".



כיף גדול לדעת שנינט תופיע בבארבי בסוף החודש. ניסיתי להסביר כאן בפוסט הקודם כמה מדהים היה בהופעה האחרונה שלה: 
"אחריי הפסקה של שנתיים, היא חזרה לבימת הבארבי. נרגשת, נמרצת וממוקדת היא נתנה הופעה בלתי נשכחת, מערפלת חושים ומעוררת השראה שמותירה את המאזין רעב לעוד מהדבר המדהים הזה שהרעיד אותו בשעה וחצי האחרונות. זוהי נינט".
ויותר מזה, האנרגיות שאני יצאתי איתן באותו הערב היו כל כך חזקות, כמו סם, שהרגשתי מלכת העולם. כאילו היא שלחה אנרגיות לא מוסברות וכל מי שהיה בהופעה הרגיש את זה. 25.8 בארבי.



אחרון וחביב יהיה השיר הממכר של Jamie XX
"אני הולכת למקומות רועשים כדי למצוא מישהו שאני אוכל להיות איתו בשקט" שיר אהבה מכוון שמדבר על המוזיקה, ועל כוחה של המוזיקה. וכמה אני מתחברת למשפט
"I feel music in your eyes I have never reached such heights"
כמה פעמים יצא לי לדבר באמצעות מוזיקה, לתקשר, לגעת, להרגיש. באמצעות המוזיקה בלבד. 



Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה