15.1.2014

דברים טובים קורים לאלה שעושים




אף פעם לא הבנתי את המשפט Good things happen to those who wait. כלום לא קורה לאלה שמחכים, אין למי לחכות ואין למה לחכות. דברים טובים קורים לאלה שעושים. נקודה. 
מזמן לא כתבתי והצורך לכתוב מעיר אותי באמצע הלילה. חייבת להוציא את המילים למקלדת, חייבת לשתף בשירים החדשים שהטריפו אותי לאחרונה. חייבת. 





מדהים לגלות שבשבוע וחצי ארסנל המוזיקה שלי גדלה מאוד. אבל עזבו ת'כל - ניל יאנג בדרך לישראל!!!! איזה אושר גדול. אני חושבת שאקנה כרטיס כבר היום. לכבוד הבשורה המשמחת מאוד הזאת, הנה אחד השירים שאני הכי אוהבת של מר יאנג:



את Garden City Movement שמעתי ב- 88 FM כשנהגתי בדרך חזרה לתל אביב. הגברתי חזק חזק ונסחפתי. אי אפשר שלא, השיר הזה מכניס אותך לאווירה גם אם לא תרצה. מסתבר שהם ישראלים מוכשרים (רועי אביטל ויואב סער מלורנה בי עם יוני שרוני מרדיו הקצה) מה שנותן להם עוד כמה נקודות טובות. שמעו עוד כאן.



על Kelela (בעברית צחה - קללה) קראתי במוסף של סופ"ש שעבר ואת כל השבוע העברתי בהאזנה לאלבום שלה. חייבת לומר שעם הציפיות באות האכזבות. בן שלו פירגן כל כך לאלבום שלה עד שציפיתי למשהו מושלם. היו כמה חלקים ממש טובים, היו פחות. בגדול זה השיר שהכי אהבתי:



פתאום אני חושבת, יכול להיות שעוד לא שיתפתי את הדבר המעולה הזה? לא נורמלי.
זואי ואדם האמריקאים עושים אלקטרוני משובח, ASTR.




ועוד אחד ממש טוב של הצמד.



SUN TAILOR בדרך להוציא אלבום חדש והוא מבקש את תמיכתנו ועזרתנו הקטנה. Sun Tailor, אחד המוזיקאים המוכשרים והאהובים בסצינת האינדי חימם את ליבנו באלבומו הראשון Like The Ride עם השירים המרגשים Fay, Don't knock on my door, End of the affair ועוד. כעת הוא עובד על אלבום חדש ואין דרך יותר חמודה לבקש קצת עזרה מאיך שהוא עשה >>>
עזרו לסאן טיילור לעשות מוזיקה




מסיימת עם הדבר היפה הזה. התכנית של רד ודביר נתנו העונה ביצועים מרהיבים. לא שוכחת את הביצוע המרגש של שרית חדד לטרייסי צ'אפמן ואת אריאל זילבר עושה Unchain my heart.  ועכשיו.. השיא. אסף אבידן עושה איימי ווינהאוס. אאוצ' זה כל כך מרגש.



מי שעוד לא שמע את האירוח שלי בקול הקמפוס, אין זמן טוב יותר מעכשיו
מסתמן שימי רביעי ב FOSTER יהיו שלי שלי ורק שלי. עד להודעה חדשה, אני שם כל רביעי. אתם מוזמנים יש מוזיקה מדהימה ושאר דברים מוצלחים. מהשעה תשע ועד שאתם הולכים. 
Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה