18.9.2015

שירים מזכירים לי פנים שאולי רציתי לשכוח




אני אובססיבית לשיר הראשון שאני שומעת בבוקר, הוא כאילו משדר על כל היום שלי - מה ששמעתי בבוקר כך היום שלי יהיה. היום התעוררתי עם השיר המרגש Bloodbuzz Ohio של The National המדהימים, מה שמיד גרם לי להתעורר עם חיוך רחב.




שבוע שעבר יצאתי מהבית וסוף סוף היה קצת אפור, ולא היה חם כמו בחודשיים האחרונים, ודמיינתי איך עוד מעט נקום לבקרים קרים, גשומים ואפורים ונוכל סוף סוף לנשום אוויר קריר, לשים מעיל, לנעול מגפיים ולשמוע את השיר הזה שהוא חלק מפסקול חורף. גם כשממש חם בחוץ, אני עוצמת את העיניים ושומעת את הגשם.



העיר שלי מקיפה אותי בבניינים מתפרקים עם אנשים שמשחקים בנדמה לי. אוויר דחוס וזיעה מגעילה, מגדלים מפוארים ובתי קפה שמזמן כבר נמאסו עליי. היא לא נותנת לך לראות את האופק, אפילו שאתה ממש משתוקק. הולכת בשדרה ושומעת שירים שמזכירים לי פנים שאני רוצה לשכוח. לפעמים שירים הם יותר מריח, הם מאלצים אותך להיזכר באותו רגע ששמעת את השיר ואז השיר הוא כבר לא שיר, הוא פסקול, תקופה. 



כשאני צריכה שקט אני נשאבת למוזיקה.

אוהבת להכאיב לעצמי עם אותם שירים שכואבים לי עמוק עמוק. עושה לעצמי בכוונה, דווקא, כדי להתנקות. השיר הזה מזכיר לי את אותו הרגע הכל כך עצוב, שזה כואב בדיוק כמו שכאב לפני שנה. אני ממש זוכרת את הלחץ הפיזי על הלב, כמה רציתי שהזמן יעבור, שהפצע יגליד, שהזיכרונות ייעלמו, שלא ארצה להרגיש יותר. כמה רציתי להניח את הראש ולהתעורר כמה חודשים אחרי.
איך ישבנו כאן והיה לנו קשה לשחרר משהו שכבר מזמן נגמר. איך השיר הזה התנגן ברקע. איך עברה לה שנה.



בראש השנה אני אוהבת להסתכל על השנה שעברה ולראות את הדברים החדשים שנוספו לחיי, את הדברים הטובים יותר, ואת הטובים פחות. אני אוהבת לעשות חושבים, לראות מה השגתי, במה הצלחתי, במה אני צריכה להשתפר. אני נהיית כל כך סנטימנטלית ורגשנית שצריך להתרחק ממני. מזל שראש השנה מאחורינו ושנה חדשה לחלוטין לפנינו. מרגש. אז איחולים לשנה החדשה? לקום כל בוקר עם חיוך וללכת לישון עם חיוך. זהו. שנה טובה. 



Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה