10.5.2015

5 שירים לתחילת השבוע




אז לאחר שכתבתי שכמעט מצאתי כרטיס ל- Alt-J ביטלו לי ברגע האחרון! שמעתי מרבים שההופעה של רובי ווילאמס הייתה מצוינת, קצת מתחרטת שלא הלכתי לראות אותו. אני לא מי יודע מה אוהבת את השירים שלו, אבל הופעה בסדר גודל כזה היא תמיד חוויה. 
היום סוויד הודיעו שמגיעים לארץ, בקיצור יהיה פה קיץ שמח (רק לא שמח מידיי If you know what I mean). ובינתיים, 5 שירים לשבוע חדש:




1. Sufjan Stevens, Should Have Known Better - אני בתקופה האחרונה לא נמשכת בכלל לשירים כבדים ומדכאים ולכן לקח לי זמן להבין את השיר היפה הזה של Sufjan Stevens. מרגש, עדין וכבד במידה הנכונה. 



2. George Ezra, Budapest - בשהותי בארה"ב האזנתי כמעט כל יום לרדיו הלוויני SiriusXM ולא היה יום בלי שהשיר הזה ישמע 4-5 פעמים. שכחתי ממנו עד ששמעתי אותו שוב בתכנית של בועז כהן לפני יומיים. שיר חמוד וחיובי סך הכל, קליט יותר מהכל. 



3. Mumford & Sons, Believe - אהבתי מאוד את התפנית של מומפרד ובניו, יותר רגש ודרמה, פחות פולק וקאנטרי. הם ממש נשמעים עכשיו כמו להקת אינדי אמריקאי. שינוי אווירה, זה תמיד טוב. 



4. Passion Pit - Until We Can't - Let's Go - בתור מעריצה טובה של הפאשין פיט, אני דיי בטוחה שהשיא שלהם עבר ולצערי הם עכשיו רק יורדים באיכות. האלבום הראשון Manners שיצא ב- 2009 היה בעיניי הכי הכי טוב שלהם. יכולתי לשמוע אותו ימים ולילות והוא היה מרגש אותי כל פעם מחדש. אחריו יצא Gossamer שאהבתי, אבל פחות, ועכשיו החדש Kindred שבשמיעה חטופה לא ממש עשה לי את זה. עם השנים הם הרבה יותר צעקנים והרבה פחות מרגשים. חבל.



5. James Bay - Hold Back The River - אז בעקבות ההתאהבות וההתמכרות לרדיו הלוויני המדהים SiriusXM עשיתי מנוי ועכשיו אני יכולה לשמוע את זה גם כאן ולהרגיש שם. באחת מהאזנות שלי הכרתי את James Bay ואת השיר Hold Back The River. תנו לזה כמה פעמים לפני שאתם שופטים, אני אהבתי רק אחרי פעמיים.  



Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה