13.3.2015

The most wonderful time of the year.



התקופה שאני הכי אוהבת בשנה הגיע! 
האביב בפתח, החורף נגמר, השמש זורחת, תכף פסח ונדמה שכולם מאושרים ויוצאים מהבתים אחרי החורף. עוד כמה ימים של גשם והשמש חוזרת אלינו ובגדול. השרב בפורים הזכיר לי כמה כיף בקיץ, ללכת בשדרה עם שמלה קצרה ומשקפי שמש, איזה כיף. 




אני אוהבת מאוד שיוטיוב מציע לי מוזיקה, לפעמים הוא ממש לא קולע, אבל לפעמים הוא קולע בול! פתאום הזכיר לי את Petite Meller ואת השיר שכל כך אהבתי.



לחשוב שעברה לה שנה כל כך מהר זה מדהים. רק אתמול היה שנה שעברה. כל כך מרגש וכיף לחשוב שדברים גדולים ומפתיעים ומרגשים מחכים ממש מעבר לפינה, דברים למשל ששנה שעברה לא ידעתי שיקרו והנה הם קרו. 
אני מאזינה ל- Jungle דיי הרבה בחודש וחצי האחרונים ומעולם לא העליתי בדעתי שמדובר בחבורת היפסטרים אנגלים. הקליפים שלהם פשוטים אבל מעולים. השירים שלהם עושים חשק לרקוד וכשרואים את הקליפים ואת הרקדנים, אי אפשר שלא לפזז.



גם את Tycho אני שומעת הרבה. יש בהם משהו כייפי ומרגיע, שעושה לך לרצות לבהות בתקרה או לדמיין שאתה בחופי מקסיקו, או לדמיין את החלומות הכי גדולים שלך. או בקיצור, מוזיקה מעוררת השראה.



גיל 31 בפתח. לא מובן איך זה קרה. אני נורא אוהבת את התגובות של אנשים כשאני אומרת להם את הגיל שלי כשהם בטוחים שאני גג בת 26. מיד אני עונה להם "גם לכם זה יקרה יום אחד". זה מצחיק, הגיל ממש לא מסונכרן עם ההרגשה. אני מרגישה בשנות העשרים שלי.



חדשות משמחות מאוד, הקולקטיב וגרדן סיטי מובמנט יופיעו בפסטיבל פרימוורה. כיף גדול! שתי הלהקות הישראליות האהובות עליי, יחד, בפסטיבל אחד.
מיד חיפשתי הופעות לייב של הגרדן, כי עדיין לא הייתי בהופעה שלהם, ומצאתי את ההופעה בבוילרר רום. פעם ראשונה שאני השמעתי אותם בפוסטר העיניים של כולם נדהמו, מיד שאלו אותי מה אנחנו שומעים. השמעתי את השיר Move On וכל כך נהניתי לספר שהם משלנו, וכך השמועה גדלה והיום אין ערב שעובר בלי הגרדן. אז הנה לכם ההופעה המלאה, תיהנו.



אסיים ב- St. Vincent שמדברת על הנעורים. 



Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה