7.2.2013

להתעורר עם בועז כהן





היום לפני 4 שנים בדיוק בועז כהן התחיל לשדר את התכנית "רוקר טוב". בועז הגיע נחוש ומלא מרץ וכוונות טובות להפיץ מוזיקה טובה ואהבת חינם למאזיניו. אני התחלתי להקשיב לתכנית של בועז במקרה, יום אחד בדרך לעבודה, כשהחלפתי ערוצים ברדיו ומשום מקום שמעתי את דייב מטייוס בנד והתרגשתי. מאז ועד היום אני מאזינה נלהבת. 




יש משהו אמיתי וכנה בתכנית שלו. שירים שאני לעולם לא אשמע בתחנת רדיו אחרת אני אשמע בתכנית "רוקר טוב". במשך חודשים קמתי בבוקר עם השיר הנפלא "Northen Sky" של ניק דרייק שעשה לי את הבוקר הרבה יותר חיובי וכייפי ממה שהוא בדרך כלל.



כשראיינתי את בועז (לפני יותר משנה) ושאלתי אותו על שיר אחד שתמיד מרגש אותו, זה היה Lurgee של Radiohead. מיד הגעתי הביתה והקשבתי לו. 

במלוא 4 שנים לתכניתו המצוינת שאלתי את בועז כהן מה עושה לו הכי טוב בשידור התכנית. התשובה שלו הייתה יפה וכנה, ואם לומר את האמת לא ציפיתי לשמוע ממנו משהו אחר מזה:
"להגיש תכנית שנגעה באנשים, ריגשה אותם, לימדה אותם, גרמה להם לחשוב, להיזכר בעבר, להתרגש, להבין משהו. שהצלחתי לעשות איזשהו מהלך, להעביר אותם חוויה, מסע תודעתי רגשי ממקום אחד, למקום אחר. ששיפרתי להם את היום, שעודדתי אותם, שגרמתי להם להסתכל על החיים קצת יותר באופטימיות". זה בדיוק מה שאני מרגישה כל בוקר. אם עדיין לא יצא לכם לשמוע את התכנית, אתם מוזמנים לפתוח את הרדיו על 88 FM כל בוקר משמונה ועד עשר וליהנות מתכנית שכולה אהבה טהורה למוזיקה. הנאה מובטחת.

Shira.T

תגובה 1: