16.12.2012

השירים שעשו לי את השבוע





שבוע שחשבתי שיתחיל רגיל לחלוטין הסתיים בהפתעה גמורה. למרות שהייתי מוכנה, ולמרות שידעתי והבנתי והסכמתי, לרגע לא חשבתי. הופעתי. עכשיו אני מוצאת את עצמי באותה הנקודה, באותו המקום בדיוק, אבל קצת יותר חכמה וקצת יותר מבינה וקצת יותר יודעת שאני חייבת להקשיב לעצמי ולרצונות שלי. חייב להקשיב לקול הפנימי וללב שמראה לי את הדרך. חייבת להבין שמה שאני מרגישה זה הדבר הנכון. לא משנה מה כולם אומרים. 

דברים שלמדתי השבוע:
1.  אסור להכהות רגשות
2. להיות מודחת בפעם השנייה זה לא כיף
3. אי אפשר להחזיר מה שמת לפני 10 שנים
4. סוף העולם לא מעניין אותי
5. צריך להבין למה תמיד חוזרים לאותו מקום
6. חיבוק נותן כוח
7. כל "לא" מקרב אותי ל"כן"
8. אני לא יכולה להסתיר את הרגשות שלי





1.  אסור להכהות רגשות
אסור להתעסק עם רגשות. צריך לתת מקום לכל רגש, צריך להבחין מתי ההרגשה היא אמיתית, ואם היא אמיתית צריך להתייחס אליה, לתת לה את המקום, לחבק אותה. אסור להכהות רגשות, אסור לתת להן פשוט להיות.


2. להיות מודחת בפעם השנייה זה לא כיף
ו     בטח גם לא בפעם השלישית והרביעית והחמישית. להיות מודחת זה תמיד לא כיף, אבל זה מחזק. 


3.
 אי אפשר להחזיר מה שמת לפני 10 שנים
זה פשוט כבר יותר מידיי זמן. זה יותר מידיי עמוק. זה פחות מידיי רצון. זה פשוט שאנחנו כבר גדולים. כבר חווינו ועברנו דברים בנפרד. זה פשוט כי אי אפשר כבר. אדוארד שארפ והמגנטים האפסים לוקחים אותנו אחורה בזמן אבל קדימה. 



4. סוף העולם לא מעניין אותי
וגם לא את ליקי לי, היא גאה מידיי בשביל אהבה, היא עוצמת את העיניים וחושבת על האהבה שלה. כלום לא מעניין אותה חוץ מזה. היא מאוהבת בו קצת ואני מבינה אותה. 



5. צריך להבין למה תמיד חוזרים לאותו מקום
המוכר, הנעים, הכיפי. למקום הזה שתמיד יקבל אותך ויאהב אותך כמו שאתה. למקום המואר, המחבק, האוהב, שלא משנה מה יקרה, תמיד יהיה לו מקום בשבילך.



6. חיבוק נותן כוח
אני אוהבת לחבק, אני אוהבת מגע ואני צריכה חום. במיוחד בחורף, כשקר. אין כמו חום גוף בחורף. זה יותר חם מכל תנור, מפזר חום או בקבוק חם שתשימו. חיבוק טוב נותן כוחות ומשחרר אנדורפינים חיוכים ופשוט עושה כיף. לדעתי צריך חיבוק טוב לפחות פעם אחת ביום. 



7. כל "לא" מקרב אותי ל"כן"
כל לא מביא אותי לכן והפעם אני באמת מרגישה את זה. הלא הזה, בגיל הזה, בזמן הזה בדיוק, מביא אותי לכן שאני צריכה, לדרך שאני צריכה, למקום שאני צריכה להיות בו. אני ממש מרגישה את זה.



8. אני לא יכולה להסתיר את הרגשות שלי
ולמה שאני אסתיר את הרגשות שלי? אני מורכבת מ-90 % לב. אני חיה את הלב שלי, אני הולכת אחריו לאן שהוא לוקח אותי. וגם אם הוא לוקח אותי למקומות שאני מפחדת מהם, אני באה. וגם אם הוא חוזר לאותו מקום כל הזמן, אני באה. אם אני לא לוקחת אותו איתי כמה ימים אני לא עצמי. אני חייבת ללכת אחריו, הוא מוביל אותי. הוא אני. 



שבוע מצוין. תקשיבו ללב, הוא תמיד צודק.
Shira.T

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה